話咁快又一年,繼今個月聖誕,下個月又到新年啦!新年打算買什麼禮物拜年時送給親戚朋友呢?香港迪士尼樂園已率先推出5款2023年新年限定商品,不過其中的朱古力爆炸糖禮盒的朱古力卻引起大批迪士尼fans熱議,更笑言「送俾仇人啱晒」!

迪士尼 新年 聖誕節都未到,香港迪士尼就推出咗新年產品啦!
聖誕節都未到,香港迪士尼就推出咗新年產品啦!(圖片來源:香港迪士尼官網圖片)

香港迪士尼率先推出5款2023年新年限定商品

聖誕節都未到,就要準備新年啦!香港迪士尼樂園在昨日(12月14日)率先在官方網站公開5款2023年新年限定商品,包括2款迪士尼朋友利是封、Chip ‘n’ Dale及唐老鴨與Daisy揮春套裝、蝴蝶酥禮盒及爆竹朱古力爆炸糖禮盒,價錢由$49 – 159不等,相信不少迪士尼粉絲都會入手新年限定商品。

但在新年限定商品中,卻有一件商品卻引起一眾迪士尼fans的熱議,正是以米奇與好友為主題、爆竹造型的「米奇與好友爆竹朱古力爆炸糖禮盒」!爆竹造型的禮盒上有米奇、米妮、唐老鴨等迪士尼朋友在上面,為了配合2023年的生肖「兔」,亦加入了兔子元素,在上方更有「兔」字揮春。

迪士尼 新年 「米奇與好友爆竹朱古力爆炸糖禮盒」引起一眾迪士尼fans的熱議
「米奇與好友爆竹朱古力爆炸糖禮盒」引起一眾迪士尼fans的熱議(圖片來源:香港迪士尼樂園官網圖片)

兔年「應節」出售「兔屎朱古力」:港迪創意世界第一!

造型無問題,但問題就出自於入面的商品!禮盒內的朱古力爆炸糖是以銀色三角包裝,不過包裝內朱古力爆炸糖的造型可謂非常切合主題,極為「應節」!一袋幾十粒的細粒圓形朱古力爆炸糖與兔屎相似度極高,有迪士尼fans在Facebook群組「我真係好鍾意迪士尼資訊分享群」分享時也表示:

今年兔年啫…唔使餵賓客食屎嘅…
CLS到底係邊個咗唔用腦設計兔年整波波朱古力😢
#港迪創意世界第一

迪士尼 新年 一袋幾十粒的細粒圓形朱古力爆炸糖與兔屎相似度極高!!
一袋幾十粒的細粒圓形朱古力爆炸糖與兔屎相似度極高!!(圖片來源:香港迪士尼樂園官網圖片)

迪士尼 新年 做乜要食我嗰啲......好食咩?
做乜要食我嗰啲……好食咩?(圖片來源:unsplash@gavla)

一眾迪士尼fans:羊年應該整大粒少少就OK!

一眾迪士尼fans一看到圖片都忍不住爆笑,並表示「回不去了!」,更有人笑言香港迪士尼真是神級marketing,「夠哂應節!咁先似兔…年」。同時亦因為近年迪士尼經常被港人投訴存在各種問題,有人爆笑稱「迪士尼可能積咗啲怒氣好耐,依家用行動叫你哋食屎!」同時亦有人搞笑地建議下次羊年時也可以重推同一件產品:「羊年應該整大粒少少就OK!」

迪士尼 新年 羊年不如食埋我哋嗰啲?我哋ok㗎!
羊年不如食埋我哋嗰啲?我哋ok㗎!(圖片來源:unsplash@judithprins)

圖片來源:unsplash@judithprins、unsplash@gavla、香港迪士尼樂園官網圖片