迪士尼是不少情侶與家庭的假日好去處,可以盡情放鬆,讓人忘卻現實中的煩惱。但早前就有位男網民發文發文,指女友對迪士尼的情意結堪稱瘋狂,令他聽到迪士尼就作嘔!

迪士尼狂迷女友 一季與男友入園40次

事主發文表示,自己雖然對迪士尼沒有特別熱衷或反感,但自從女友成為迪士尼狂迷後,便在3個月內帶他入樂園超過40次!更表示他們一有時間就會入園,就算只是下午有時間,都要入園行兩圈「打個白鴿轉」!

迪士尼 自從女友成為迪士尼狂迷後,便在3個月內帶他入樂園超過40次
自從女友成為迪士尼狂迷後,便在3個月內帶他入樂園超過40次(圖片來源:Facebook@香港迪士尼樂園 | Hong Kong Disneyland)

他表示每次入園的行程都是大同小異,入園後就是無限笑聲與尖叫聲,再到禮品店買頭箍,再到城堡前面影一小時的「港女相」。但因為女友從不嫌悶,自己只好「捨命陪君子」……

迪士尼 但因為女友從不嫌悶,自己只好「捨命陪君子」......
但因為女友從不嫌悶,自己只好「捨命陪君子」……(圖片來源:Instagram@hkdisneyland)

提議去行山野餐被否決 唯一指定迪士尼

事主曾經有向女友提議去行山、行週末市集、野餐、staycation,但建議都一一被女友拒絕,因為她只想去一個地方,就是迪士尼!

迪士尼 示意圖,非當事人
示意圖,非當事人(圖片來源:JTBC《夫妻的世界》劇照)

男友問可否去少次 反被質疑:你係咪唔愛我?

事主亦曾對女友表示:「不如呢個星期去少次?」卻被女友反問:「其實你係咪唔愛我?點解你都唔陪我做我想做嘅嘢?」令他現在一聽到迪士尼3個字與看見米奇老鼠都反胃、作嘔!

迪士尼 示意圖,非當事人
示意圖,非當事人(圖片來源:tvN《金秘書為何那樣》劇照)

迪士尼 示意圖,非當事人
示意圖,非當事人(圖片來源:ViuTV《全民造星3》截圖)

網民:拍拖唔洗諗去邊唔好咩?

文章發佈後引來大批網民熱議,不少網民表示「你女朋友都幾專一」。更有網民表示女友其實為他好:「已經回本啦!」、「拍拖唔洗諗去邊唔好咩?」為他解決了情侶拍拖的一大煩惱!同時事主也直言「過時過節要送咩都唔洗諗,求其喺入面買啲嘢比佢已經得」!

迪士尼
(圖片來源:Instagram@hkdisneyland)

不過亦有網民搞笑建議女朋友可以應徵迪士尼的職位,「建議她去迪士尼做員工,日日有得去」,又或者長住迪士尼酒店,「 佢點解唔直接住係迪士尼酒店? 咁以後一開眼就咩都係迪士尼…」。

迪士尼
(圖片來源:迪士尼官網圖片)

另外也有網民指事主未夠愛女友才會感到作嘔:「其實如果佢咁樣都幾好,係真心鍾意佢你陪佢去邊你都會開心,個重點唔係地點,重點係對方。如果咁都覺得作嘔,係佢自己本身唔鍾意對方問題啫!」

圖片來源:tvN《金秘書為何那樣》劇照、Instagram@hkdisneyland、ViuTV《全民造星3》截圖、JTBC《夫妻的世界》劇照