每年都有不同的潮流打扮,而今年最興起最多人著的一定是「襪套」,無論香港、日本、韓國也有不少人會穿著襪套,而Blackpink Jennie在MV中亦有此造型。不過有人在網上分享一張相,直指港女「著到襪套變到傷者咁」,怒斥簡直是時尚災難。另一邊箱的女生就反駁「老土就認咗佢啦!」。

冬天興起襪套潮流被指扮韓妹 港人:著完變到傷者咁

今年特別多女生愛穿襪套作為打扮之一,不少品牌也有推出各式各樣的款式,作為潮流指標。而日本、韓國的女星和KOL都有這種打扮,Blackpink Jennie拍MV時也有這個造型,在香港街頭上亦不難看到女生有類似打扮。

襪套 日韓風格
(圖片來源:Instagram@jennierubyjane)

襪套 日韓風格
(圖片來源:Instragram@eatzzz7)

然而,近日有人把一張女生打扮的照片上傳到社交網站後引起熱議,事關其標題為「請問今期係興襪套定小腿套」,有人指相中女生的襪套「硬係奇奇怪怪」。曾經更有港男指「明明著完顯腳短,點解成日係街都見到人著,真係時尚災難,唔識欣賞」,忍不住講一句「Fashion嘅嘢我識條鐵咩」。

襪套 日韓風格
(圖片來源:Threads)

而網民看到照片後紛紛留言,指不單止相中人,平日看見都有種「好似貴婦狗俾個主人剪衰咗咁」、「我都望咗勁多眼」、「以為係假腳,機械腳」、「仲未知呢種襪係咩玩法」、「十足十羊仔腳」、「醜到似鳳爪,係飛毛腿先啱」、「到底係點樣會覺得靚,我諗唔明」、「好似高達腳,行唔到咁」、「其實真係好肉酸,通街都扮韓妹不自量力,真係以為好卡哇伊?」、「見到都令人作嘔」。

襪套 日韓風格 有網民指「同羊仔腳無分別」
有網民指「同羊仔腳無分別」(圖片來源:Threads)

女生反駁:老土就認咗佢啦

女生的衣著打扮常受到討論,有女生指「啲人唔跟上潮流就只係識批評,老土咪認咗佢」、「其實點解要話人扮韓妹、扮㗎妹,見到覺得靚咪著,係你哋啲人成日先入為主」、「其實班仔除咗睇上半身,仲識啲咩」、「講呢番說話嘅人只係反映緊你有幾無知」。

圖片來源:Threads、Instragram@eatzzz7、Instagram@jennierubyjane資料或影片來源:原文刊於新假期