衣著打扮除了講究個人品味外,原來亦有另類意思代表著,有時不覺意地穿了某種衣服,隨時在他人眼中以為你有隱含訊息帶出。特別在韓國,香港時裝設計師Ivan曾於ViuTV節目《Trip精》分享在韓國旅行時的新發現,指韓國人衣著潛規則中,連戴口罩的顏色都有不同意義,你知道嗎?

1. 韓妹愛著高領衫原來另有原因

近年街上很多人都穿高領衫,一年四季都會看到它的蹤影,因為高領衫穿起顯身材又有氣質。但你以為韓妹著高領衫真的咁簡單?少年你太年輕了!

衣著潛規則 一年四季都不難看到女生穿高領衣服示意圖)
一年四季都不難看到女生穿高領衣服(示意圖)(圖片來源:Instagram@ckykylie)

嘉賓爆料其實穿高領衫是因為可以在裡面僭建,加很多墊都不會被發現!

ViuTV《晚吹》|唔好亂著!韓國衣著潛規則
節目嘉賓指高領衣服方便女生營造視覺效果(圖片來源:ViuTV《晚吹》節目截圖)

2.白色口罩別亂戴 隨時被誤會

在疫情之前,走在韓國大街上已經會見到很多人戴口罩,但原來口罩都不可以亂戴!在韓國戴黑色口罩是很平常的事,只是潮流的一種,大家可以放心戴。

衣著潛規則 黑色口罩反而相當普遍
黑色口罩反而相當普遍(圖片來源:ViuTV《晚吹》節目截圖)

衣著潛規則 姜B都愛黑囗罩
姜B都愛黑囗罩 (圖片來源:Instagram @keung_show)

你以為戴白色口罩就冇事?在韓國戴白色口罩的其實是剛整完容!不過好多網民指自己完全不知情,仲買咗好多白色口罩,更指「唔怪之得行街好似成日畀人望啦」、「明洞真係好明顯,難怪當地人戴黑色」。

ViuTV《晚吹》|唔好亂著!韓國衣著潛規則
白色口罩代表剛整容(圖片來源:ViuTV《晚吹》節目截圖)

衣著潛規則 不少女生都會戴白色口罩示意圖,非當事人)
不少女生都會戴白色口罩(示意圖,非當事人)(圖片來源:ViuTV《口罩小姐》)

3. 韓國夜蒲: Oppa最愛掉紙巾

去韓國clubbing嘅一大特色就係迫,好迫,迫到人貼人。另外仲會成日見到人掉紙巾,其實係咩意思呢?掉紙巾表示自己有錢可以嘥,係炫富嘅一種表現,不過就真係唔太環保喇!

衣著潛規則 韓國人掉紙巾表示自己有錢可以嘥
韓國人掉紙巾表示自己有錢可以嘥(圖片來源:Unsplash@Pixel Rich)

另外,喺韓國clubbing 會發現oppa 們都會比較進取主動,好多時會主動作出身體接觸。萬一想拒絕又應該點做?只要表示自己唔係韓國人而且唔識韓文,大部分 oppa 就會知難而退。

衣著潛規則 Ivan 稱最近到香港的夜店時發現,拋紙巾的風氣已經傳到香港了。
Ivan 稱最近到香港的夜店時發現,拋紙巾的風氣已經傳到香港了。(圖片來源:ViuTV《晚吹》節目截圖)

聽完是不是很驚訝呢?下次去韓國可以留意一下,免得被當地人誤會啦!

最新的韓國入境要求詳情?

韓國宣布即日起至2月底,所有來自香港及澳門航班必須使用仁川國際機場降落, 即睇:韓國入境最新要求限制。在入境日本前,建議也可買定韓國電話卡,部分更有通話功能,以及選定心儀酒店

韓國首爾有什麼好玩推薦?

首爾美食多籮籮,即睇美食推介,而醬油蟹絕對是其中一樣必食美食;一人旅遊到首爾不知到哪覓食?大可到訪首爾可以一個人用餐的人氣獨食餐廳。玩樂方面,滑雪是不可錯過的活動,5大滑雪場適合新手一日遊,亦可到樂天世界大玩遊樂設施及韓服體驗。另外,也可用幾日時間到釜山玩返轉,即睇首爾去釜山交通懶人包。準備到首爾賞櫻花的大家,可預先一看首爾櫻花預測及賞櫻地點推介

圖片來源:ViuTV《晚吹 – Trip精》、Instagram@keung_show、Instagram@ckykylie、ViuTV《口罩小姐》