就到萬聖節了,你又會不會來場trick or treat呢?日前就有一名港媽大呻兒子帶糖果回學校分享後,居然在家長群組內被其中一名學生家長點名批評「教壞佢個女」,令她大感無奈。

港媽買糖讓兒子派給同學享用

日前有港媽於香港討論區發文,大嘆於學校家長群組中發生的一件委屈事。事緣因為萬聖節將近,港媽就買了一包約有10多粒糖的糖果,讓只有6歲的兒子帶回學校請同學享用,感受一下萬聖節氣氛之餘,亦可以分享快樂,一舉兩得,所以兒子就在在放學時間分發給同學們一起享用糖果。

萬聖節 緣因為萬聖節將近,港媽就買了一包約有10多粒糖的糖果,讓只有6歲的兒子帶回學校請同學享用
緣因為萬聖節將近,港媽就買了一包約有10多粒糖的糖果,讓只有6歲的兒子帶回學校請同學享用(圖片來源:unsplash@exzrael)

派糖行為遭點名批評:唔好教壞佢!

不過就在兒子與同學們享用完糖果後,港媽就在學校家長群組中見到另外一位家長公開點名大肆批評兒子派糖的做法,更大為不滿地指出:「唔該唔好請我個女食零食,我個女咁大個都未食過零食,唔好教壞佢!」令她感到極為無奈。她坦言自己與兒子的舉動由始至終都是出自好意,並非有意令這位家長不快,同時也十分擔心兒子會因為此次事件而遭受批評,感到非常難過。

萬聖節 學校家長群組中見到另外一位家長公開點名大肆批評兒子派糖的做法
學校家長群組中見到另外一位家長公開點名大肆批評兒子派糖的做法(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》劇照)

網民:食糖壞過凱婷?

港媽的帖文引起大批網民熱議,不少人都指該位責派糖的家長其實就是「怪獸家長」,過份保護自己的子女:「細個限制住唔準食,大個咗報復式食到唔識停啊,咪仲唔健康」、「節日氣氛嘅嘢,佢識條鐵咩」、「食糖壞過凱婷」、「佢係咪朱古力掌門人嗰個牙醫爸爸」、「食一粒真係唔會食壞得去邊,不過係驚小朋友食完一粒就愛上咗啫,如果控制得住唔會日夜掛住想食糖嘅話,一粒半粒就唔使太緊張。」。不過亦有小部分網民同意該位家長的想法:「明知糖果食壞人、不健康,還與人分享垃圾食物」。

萬聖節 網民:「細個限制住唔準食,大個咗報復式食到唔識停啊,咪仲唔健康」
網民:「細個限制住唔準食,大個咗報復式食到唔識停啊,咪仲唔健康」(圖片來源:unsplash@Vinicius “amnx” Amano)

網民搞笑提供解決方法 疑有知情網民分享後續

同時也有網民搞笑提供解決方法:「下次試吓派Godiva,可能個結果唔同晒」、「如果我係個家長,梗係即刻喺群度同佢say sorry啦,第二日請阿仔送10棵西蘭花俾佢」。不過就有疑似知道內情的網民出來分享後續:「個怪獸家長仲話如果收到零食,會叫個女拎返學校請同學仔食」,可見她真的非常堅持子女不食任何零食!

萬聖節 網民:「如果我係個家長,梗係即刻喺群度同佢say sorry啦,第二日請阿仔送10棵西蘭花俾佢」
網民:「如果我係個家長,梗係即刻喺群度同佢say sorry啦,第二日請阿仔送10棵西蘭花俾佢」(圖片來源:unsplash@louishansel)

圖片來源:unsplash@exzrael、TVB《愛回家之開心速遞》劇照、unsplash@Vinicius "amnx" Amano、unsplash@louishansel