小朋友難以控制是正常,但作為父母應多加管教,以免小朋友做出影響他人的行為!今日有網民分享自己乘搭港鐵時目擊有港媽任由兒子於港鐵踩櫈,當她好言相勸時卻被自私港媽無理反駁,令她大感無奈!而網民事後就教她如何反擊!

港媽任由兒子於港鐵踩櫈 事主忍不住直言不滿

今日(9月8日)有網民於Facebook群組「X官塘老母群組」帶圖發文,指她剛才在乘搭港鐵時見到一名港媽任由幾歲的兒子踏到在座位上,看窗外的風景。而港媽則自顧自地看著手機,對兒子的行為視而不見,只用單手扶著兒子。

自私港媽 港鐵踩櫈 事主剛才在乘搭港鐵時見到一名港媽任由幾歲的兒子踏到在座位上,看窗外的風景
事主剛才在乘搭港鐵時見到一名港媽任由幾歲的兒子踏到在座位上,看窗外的風景(圖片來源:Facebook@X官塘老母群組)

就在事主打算於觀塘站下車前,她終於忍不住走到兩母子前表達不滿:「小姐你俾小朋友咁行好污糟,人哋要坐㗎!」不料港媽竟然非常激動地反駁到「小朋友唔識『咩咩』㗎!」但因為港媽情緒過於激動口齒不清,導致事主無法聽清。

自私港媽 港鐵踩櫈 不料港媽竟然非常激動地反駁到「小朋友唔識『咩咩』㗎!」
不料港媽竟然非常激動地反駁到「小朋友唔識『咩咩』㗎!」(圖片來源:湖南衞視《絕世高手之大俠盧小魚》劇照)

好言相勸反被鬧 隔離乘客睇唔過眼一同圍剿

見港媽依然不為所動,她只好繼續好言相勸,「啲人要坐,(小朋友咁踩櫈)好污糟」不過港媽仍不依不饒地指她已經隨身攜帶濕紙巾,到時會抹。隔離位的姨姨聞言終於出聲,與事主一起圍剿港媽「咁樣好污糟」豈料港媽完全不聽勸阻,瘋狂反駁到:「我落車前會抹㗎!唔通要同你哋講咩,乾淨過你哋坐啦!」令事主感覺到港媽是位「好無禮貌嘅自私X」。因為即將要下車,面對港媽的不可理喻,事主下車前超大聲地拋下一句「一定係你最乾淨啦!」

自私港媽 港鐵踩櫈 豈料港媽完全不聽勸阻,瘋狂反駁到:「我落車前會抹㗎!唔通要同你哋講咩,乾淨過你哋坐啦!」
豈料港媽完全不聽勸阻,瘋狂反駁到:「我落車前會抹㗎!唔通要同你哋講咩,乾淨過你哋坐啦!」(圖片來源:ABC《深夜的奇葩戀愛圖鑑》劇照)

事主冀港媽反省:以為老母大晒呀?

事後她表示一開始都怕「衰多口」但又忍不住提醒港媽,不過沒想到港媽的強詞奪理,「以為老母大晒呀」,「真係點知佢抹唔抹啫,見到覺得好不安囉!」同時亦希望港媽可以反省一下,「唔係人哋冇事走去搵嘢話佢囉,佢咁威我咪幫佢分享下佢係好老母」。

自私港媽 港鐵踩櫈 事後她表示一開始都怕「衰多口」但又忍不住提醒港媽,不過沒想到港媽的強詞奪理,「以為老母大晒呀」
事後她表示一開始都怕「衰多口」但又忍不住提醒港媽,不過沒想到港媽的強詞奪理,「以為老母大晒呀」(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》劇照)

網民支持事主出聲 教超強應對手法

帖文一出即引來大批網民熱議,網民都極力支持事主出聲表達不滿,並指港媽既無禮又無理:

「生仔真係要考牌㗎……」

「小朋友唔識你唔識教?定係你個智商都係小朋友?」

「小朋友唔識嘢都算,個老母都係咁,真係仲衰L過個小朋友,唔識教仔就咪L學人生仔!」

「小朋友識就同小朋友講啦…..就係唔識先同大人講,妳唔教就預咗俾人教喇!」

自私港媽 港鐵踩櫈 網民:「小朋友唔識嘢都算,個老母都係咁,真係仲衰L過個小朋友,唔識教仔就咪L學人生仔!」
網民:「小朋友唔識嘢都算,個老母都係咁,真係仲衰L過個小朋友,唔識教仔就咪L學人生仔!」(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》劇照)

另外也有醒目網民教事主可以如何應對:

「畀佢對大髀個仔踩,之後用濕紙巾抹返咪得囉,個位係無辜㗎」

「問佢:張濕紙有消毒功能?幾多%酒精?知唔知刷幾耐先有效殺菌?殺唔殺到病毒?睇吓佢答唔答到囉!」

「踩佢塊面一腳,用濕紙巾抹返!」

「我試過問佢,咁L乾淨做乜唔攞隻鞋裝飯食?!」

自私港媽 港鐵踩櫈 網民:「問佢:張濕紙有消毒功能?幾多%酒精?知唔知刷幾耐先有效殺菌?殺唔殺到病毒?睇吓佢答唔答到囉!」
網民:「問佢:張濕紙有消毒功能?幾多%酒精?知唔知刷幾耐先有效殺菌?殺唔殺到病毒?睇吓佢答唔答到囉!」(圖片來源:unsplash@Anton)

圖片來源:Facebook@X官塘老母群組、湖南衞視《絕世高手之大俠盧小魚》劇照、ABC《深夜的奇葩戀愛圖鑑》劇照、TVB《愛回家之開心速遞》劇照、unsplash@Anton