雖然現時大部分餐廳的餐牌都是以印刷方式製成,但仍有小部分餐廳是以手寫餐牌形式讓食客閱讀,但就十分考試書寫之人的寫字功力!日前一間位於小西灣茶記的手寫餐牌因為筆跡風格十分獨特而大爆紅,更有人大讚該名伙記為「被茶餐廳耽誤咗嘅藝術家」!

柴灣茶記餐牌風格極獨特!

前日(1月7日)Facebook群組「香港茶餐廳及美食關注組」帶圖發文,分享一間小西灣茶記的餐牌,並以短短一句「可能有人會睇到開打MMA」描述相片。由相片可見,一塊掛在牆上的是日餐牌上面寫著A至L餐共12個選項,但落筆之人的筆跡風格十分獨特,字體工整但字跡縱橫交錯,部分筆劃更會與其他字交疊,加上大大隻的字配上極幼的筆跡,猶如「蜘蛛體」般密密麻麻地填滿了整塊餐牌。想要完全解讀這塊是日餐牌,必須十分用心及費時!

網絡熱話 茶餐廳 落筆之人的筆跡風格十分獨特,字體工整但字跡縱橫交錯,部分筆劃更會與其他字交疊,加上大大隻的字配上極幼的筆跡,猶如「蜘蛛體」般密密麻麻地填滿了整塊餐牌
落筆之人的筆跡風格十分獨特,字體工整但字跡縱橫交錯,部分筆劃更會與其他字交疊,加上大大隻的字配上極幼的筆跡,猶如「蜘蛛體」般密密麻麻地填滿了整塊餐牌(圖片來源:Facebook@香港茶餐廳及美食關注組)

網民意見超兩極:高手在民間 VS 睇到燥底

這張餐牌意外在群組內引起大批網民熱烈討論,一部分網民大讚寫字之人功力十足,整張餐牌充滿藝術感賞心悅目:「現在手寫已好難得,而咁有特色,值得嘉許!」、「可以加入去MS office 做其中一種字型,好特別!」、「被茶餐廳耽誤咗嘅藝術家,應該擺喺M+」!更有從事設計工作的網民大讚:「筆者故意字貼字,不作分隔行距同間距,形成一幅有如畫作的餐牌!」

網絡熱話 茶餐廳 有網民大讚:「被茶餐廳耽誤咗嘅藝術家,應該擺喺M+」
有網民大讚:「被茶餐廳耽誤咗嘅藝術家,應該擺喺M+」(圖片來源:西九文化區官網圖片)

但亦有網民指餐牌的存在意義是讓食客一睇就明,這張極具風格的餐牌卻是與初衷背道而馳,除了食客難睇之外,也會加重伙記工作量:「睇到都唔想食」、「年紀大睇到眼花」、「睇得有啲辛苦,繁忙時段啲客同伙記可能會炆」、「啲夥計好唔得閒,成日俾人問」、「字係靚啦,但筆無墨,筆劃仲要打晒交都真係睇死人」!亦有網民認為這張餐牌極為趕客:「寫成咁,要有返咁上下耐性兼睇得明,才品嘗到佢哋嘅美食…well,我好趕時間,叫第二個慢慢睇吧,我寧願食第二間!」

網絡熱話 茶餐廳 但亦有網民指餐牌的存在意義是讓食客一睇就明,這張極具風格的餐牌卻是與初衷背道而馳,除了食客難睇之外,也會加重伙記工作量
但亦有網民指餐牌的存在意義是讓食客一睇就明,這張極具風格的餐牌卻是與初衷背道而馳,除了食客難睇之外,也會加重伙記工作量(圖片來源:環球電視網《Senhora do Destino》截圖)

網民完美解讀餐牌!

最後有網民以解謎方式解讀了這張獨特餐牌,以下就為你對答案,看看你答中幾個?

A. 木盆胡椒豬肚雞窩 $90
B. 瑤柱金菇扒豆苗 $88
C. 土魷肉餅拼鳳爪 $85
D. 回味醬爆大腸雞煲 $90
E. 無骨蔥油雞 (半隻,不包餐)$95
F. 醬爆雲耳翠玉瓜豬頸肉 $85
G. 醬皇牛柳粒四季豆 $85
H. 蜜桃脆皮咕嚕肉 $85
I. XO醬西蘭花炒斑塊 $86
J. 豉汁蒸䱽魚 $90
K. 豉汁蒸雙黃花 $98
L. 清蒸龍躉仔 $115

今日轉人寫:無咗隻藝術feel!

而今日有網民再到同一間茶餐廳用餐時,意外發現今日的「是日餐牌」已改為令一位伙記書寫,有小部分網民感到十分可惜:「無feel呀今日」、「鍾意之前嗰個師傅」、「之前個餐牌正好多」;大部分網民則認為今日的字體又靚又易睇,更為欣賞今日落筆之伙記:「呢次清楚好多,手字都寫得好靚」、 「呢啲先似中文字」、「正常人手筆!藝術字體,要估佢寫乜!」

網絡熱話 茶餐廳 今日有網民再到同一間茶餐廳用餐時,意外發現今日的「是日餐牌」已改為令一位伙記書寫
今日有網民再到同一間茶餐廳用餐時,意外發現今日的「是日餐牌」已改為令一位伙記書寫(圖片來源:Facebook@香港茶餐廳及美食關注組)

圖片來源:Facebook@香港茶餐廳及美食關注組、西九文化區官網圖片、環球電視網《Senhora do Destino》截圖