現代人都是「機不離身」,就連不少家長都會習慣將手機當作「電子奶嘴」,隨時播放兒歌與卡通以讓子女安坐在座位之上。有網民分享在診所遇上一對母子大播大唱洗腦兒歌《Baby Shark》,好言相勸不果後,一名男子使出一招才令結局反轉,令大批網民直呼大快人心!

仔仔於診所大唱洗腦兒歌

日前有網民向Facebook專頁「診所低能奇觀」投稿,他表示當日因為時間尚早,診所的病人只有小貓三四隻,而故事的主角 — 港媽帶著仔仔進入診所登記並坐在櫈上等待叫名。 兩人坐好後,港媽就拿出手機遞向仔仔,仔仔就開始進入邊聽邊唱大熱洗腦兒歌《Baby Shark》的忘我境界,「baby殺…嘟嘟嘟嘟…」,令投稿人忍不住在內心吐槽到:「我嘟呀真係…電話播得大聲,小朋友擘大晒喉嚨咁款唱得更加大聲。病得咁精靈?返去將首歌Loop幾百次藥到病除啦應該~」

網絡熱話 港媽 投稿人:「我嘟呀真係...電話播得大聲,小朋友擘大晒喉嚨咁款唱得更加大聲。病得咁精靈?返去將首歌Loop幾百次藥到病除啦應該~」
投稿人:「我嘟呀真係…電話播得大聲,小朋友擘大晒喉嚨咁款唱得更加大聲。病得咁精靈?返去將首歌Loop幾百次藥到病除啦應該~」(圖片來源:全仁醫務中心官網圖片)

港男開聲投訴:呢到唔係卡啦ok呀!

就在Baby Shark播到尾聲,仔仔也唱出最後一句「It’s the end」,以為終於解脫的他萬萬沒想到,歌曲竟然再次由頭重新播放「baby殺…嘟嘟嘟嘟…」,令他極為無奈與崩潰!就在此時,另一位等待叫名的男子再也忍受不了,開聲投訴到:「呢到唔係卡啦ok呀!」

網絡熱話 港媽 港媽 帶B媽餐廳大聲播卡通遭投訴
帶B媽餐廳大聲播卡通遭投訴(圖片來源:YouTube@Pinkfong Baby Shark – Kids’ Songs & Stories)

面對兒子被投訴,港媽亦不甘示弱,強悍地反駁到:「小朋友唱歌有分卡唔卡啦ok咩?你冇小朋友嘅?」先生指出仔仔的行為影響到其他同樣在等待叫名的病人,「嘈住我哋呀!」不過港媽不愧是無恥近乎神勇,繼續不聽勸告,更以「神邏輯」再次反駁到:「你冇份唱先會覺嘈囉!」

網絡熱話 港媽 港媽 示意圖,非當事人)
港媽不愧是無恥近乎神勇,繼續不聽勸告,更以「神邏輯」再次反駁到:「你冇份唱先會覺嘈囉!」(示意圖,非當事人)(圖片來源:SBS《Penthouse》劇照)

港男超絕一招反擊 成功擊退Baby Shark!

正當在一旁的投稿人暗自驚訝到港媽的邏輯時,他卻注意到那名與港媽爭執的先生眼光閃爍,再聯想到剛才爭論的內容,驚覺大事不妙,「你唔好呀! 你唔好呀!」

「baby殺,嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟」先生都唱埋一份,不過人哋唱得幾個嘟,佢就嘟足全程……..

聽到唱到錯晒的《Baby Shark》,仔仔皺著眉頭向媽媽投訴:「佢唱錯晒呀……」但聞言的先生卻一於懶理,繼續依然故我地「嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟」……

網絡熱話 港媽 先生一於懶理,繼續依然故我地「嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟」
先生一於懶理,繼續依然故我地「嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟」(圖片來源:動畫《多啦A夢》截圖)

就在此時,醫生也回到診所,先生忘我的「嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟」聲聲入醫生對耳。眼見如此世界奇觀的事情發生在自己診所內,醫生急急腳行入房,再靜靜雞在門邊問投稿人:「發生咩事呀?」他也無奈地回答到:「佢哋鬥緊嘈…」

網絡熱話 港媽 眼見如此世界奇觀的事情發生在自己診所內,醫生急急腳行入房,再靜靜雞在門邊問投稿人:「發生咩事呀?」
眼見如此世界奇觀的事情發生在自己診所內,醫生急急腳行入房,再靜靜雞在門邊問投稿人:「發生咩事呀?」(圖片來源:tvN《機智醫生生活2》劇照)

仔仔見先生將洗腦兒歌《Baby Shark》唱到錯晒,終於將音樂暫停,不過唱得正歡的先生還「嘟嘟嘟嘟嘟嘟」多幾十秒,而港媽亦極為不忿地攬著皺晒眉頭的小朋友,用著充滿怒氣的眼神怒睥著先生。先生見到就問港媽:「覺嘈呀?一齊唱呀!」他的回覆亦令事主爆笑表示:「OK!你贏啦!」

網絡熱話 港媽 港媽 示意圖,非當事人)
港媽極為不忿地攬著皺晒眉頭的小朋友,用著充滿怒氣的眼神怒睥著先生(示意圖,非當事人)(圖片來源:SBS《Penthouse 2》劇照)

網民:遇到癲人,要比佢更癲!

投稿引發大批網民熱烈討論,不少人都爆笑直言先生的反擊行為實在大快人心:「遇到癲人,要比佢更癲,先可以對付佢,千祈唔好講道理」、「用魔法打敗魔法」、「山頂嘅朋友,識唱嘅一齊唱啦」、「 贏到老母就係真正嘅勝利」、「只要放低尊嚴,就可以天下無敵」、「你諗住你唔尷尬就係人哋尷尬?Sorly,今次有真正的強者了」、「如果遇到小朋友係𨋢度跳,大家可以跳埋一份,保證佢哋一定驚過你!#唔好問我點解會知」。

網絡熱話 港媽 網民:「山頂嘅朋友,識唱嘅一齊唱啦!」
網民:「山頂嘅朋友,識唱嘅一齊唱啦!」(圖片來源:ViuTV《CHILL CLUB》截圖)

圖片來源:全仁醫務中心官網圖片、YouTube@Pinkfong Baby Shark - Kids' Songs & Stories、SBS《Penthouse》劇照 、動畫《多啦A夢》截圖、tvN《機智醫生生活2》劇照、SBS《Penthouse 2》劇照、ViuTV《CHILL CLUB》截圖