100毛的創辦人之一林日曦離開了公司後,便全力發展演出事業。日前旅居日本的林日曦,在大丸札幌店洗手間如廁時被一名港男要求合照。原以為如廁時在洗手間被要求合照已夠尷尬的他,卻在自拍完發現更為尷尬的一件事……

林日曦如廁途中被男fans要求合照 場面極尷尬

昨日(12日)林日曦於Facebook專頁更新「7問9答系列」,講述他在札幌旅居時的奇怪經歷。事緣前幾日他在大丸札幌店去洗手間如廁,人有三急正在站在尿兜前小便時,身後有位男仔拍拍他的肩膀並詢問到: 「係唔係腦細呀?」正在如廁的他被對方的行為嚇到,「啲尿縮返入尿道…」對方見他沒有回應,便再次詢問到:「係唔係林日曦呀?」林日曦便尷尬地回應:「er….係….. (啲尿再倒流返膀胱… )」

林日曦最近到札幌旅行
林日曦現時旅居日本(圖片來源:Facebook@林日曦 Lam1Hey)

該名男子見他正是林日曦,就想與他合照一張,問到:「可唔可以影相呀?」令本來仍在如廁的林日曦更為尷尬,無言以對!雙方沉默了幾秒,林日曦望一望自己後率先開口:「……….你想影邊到?」這一問再次讓2人陷入沉默……男子在此時終於想起2人身處的是洗手間,而且林日曦正在如廁,便表示:「solly solly(sorry sorry)你去埋先…」而經歷了一陣驚慌與尷尬的林日曦亦回覆到:「(因為啲尿已經好安全咁上返去個腎)唔緊要(拉好褲鏈)影咗先,出去影。」

經歷了一陣驚慌與尷尬的林日曦亦回覆到:「因為啲尿已經好安全咁上返去個腎)唔緊要拉好褲鏈)影咗先,出去影。」
經歷了一陣驚慌與尷尬的林日曦亦回覆到:「(因為啲尿已經好安全咁上返去個腎)唔緊要(拉好褲鏈)影咗先,出去影。」(圖片來源:Facebook@林日曦 Lam1Hey)

腦細醒覺剛才無洗手就掂對方手機自拍

在合影完畢後,就在林日曦再次步入洗手間準備繼續如廁之際,他才發現剛才自己並未洗手就拿起了對方的手機自拍:「亦即係話…………我隻手……佢部電話……呢個post主要係提醒返呢位男仔,係時候抹一抹部電話……」後來他也表示:

擔心我嘅朋友,實在唔使怕。
我係潔癖仔嚟。
整污糟咗佢部電話
我當然非常唔好意思…
但我比你哋更加擔心佢部電話整污糟我隻手…
所以我有洗咗手先再去廁所
呢啲就係我哋潔癖仔所謂嘅「污糟人哋,乾淨自己」✌🏻✌🏻

在合影完畢後,就在林日曦再次步入洗手間準備繼續如廁之際,他才發現剛才自己並未洗手就拿起了對方的手機自拍
在合影完畢後,就在林日曦再次步入洗手間準備繼續如廁之際,他才發現剛才自己並未洗手就拿起了對方的手機自拍(圖片來源:unsplash@Jason Jarrach)

網民:是「日㬢的味道」!

林日曦的帖文引起大批網民的爆笑,不少人都留言表示:「變咗jPhone」、「我從小便認識林日曦」、「有冇諗過嗰個男仔拍你膊頭嗰陣都係啱啱痾完而冇……」、「只要自己唔尷尬,尷尬嘅係其他人」、「可能佢見到呢個post之後,更加專登唔抹,晚晚拎出嚟聞」、「或者佢嘅目的已經達到,也許他正在親吻他的右手,姨母笑⋯⋯感嘆是『日㬢的味道』」。

林日曦 網民笑言:「變咗jPhone」
網民笑言:「變咗jPhone」(圖片來源:unsplash@freestocks)

8成港人知手機比馬桶骯髒 但未在洗手後同時消毒手機

根據ESDlife(生活易)的「家居及個人衛生意見調查」資料中顯示,逾6成受訪者會帶手機入廁所使用,但當中卻有59%受訪者坦言在洗手或消毒雙手後,不會同時消毒手機後才使用,行為等同於無洗手!同時近8成受訪者稱知道手機比馬桶骯髒,反映港人明知廁所滿佈細菌,卻仍然時刻機不離手將手機帶入廁所,但如廁洗手後卻忽略了同時消毒手機的重要性。

林日曦 逾6成受訪者會帶手機入廁所使用,但當中卻有59%受訪者坦言在洗手或消毒雙手後,不會同時消毒手機後才使用,行為等同於無洗手!
逾6成受訪者會帶手機入廁所使用,但當中卻有59%受訪者坦言在洗手或消毒雙手後,不會同時消毒手機後才使用,行為等同於無洗手!(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》截圖)

圖片來源:Facebook@林日曦 Lam1Hey、unsplash@Jason Jarrach、unsplash@freestocks、ViuTV《大叔的愛》截圖