參加朋友或家人的婚宴要俾幾多人情,一直在坊間都有一個公價,然而不同地方的婚宴也會有不同的價錢。日前有港男於連登討論區以「同事結婚喺Rosewood擺酒,到底要畀幾多人情先唔會被笑足成世」為題向網民詢問,帖文引起不少網民熱烈討論!

同事Rosewood擺酒港男感驚慌:到底人情要畀幾多先啱?

有港男在LIHKG討論區發文指,同事結婚於Rosewood擺酒請飲,「未去過咁高級嘅酒店飲,唔想畀人笑同唱一世,食夜晚應該畀幾錢人情」。結果有大批網民留言解答,不少人都認為「$1,500已經畀到盡,最靚仔係呢個價」。而根據生活易(ESDlife)旗下「新婚生活易」網站最新公布的「2023年結婚消費調查」結果,新人於2023年平均結婚開支上升至近$42萬,當中最高消費的項目仍然是「婚宴酒席」,平均花費$170,886;男方畀女方的禮金中位數亦升至$68,888。而大家最關心的婚禮人情中位數,高級酒店婚宴人情中位數為$1,500;一般酒店、私人會所、特色婚宴場地為$1,000;酒樓、午間婚宴及西餐廳為$800。而非婚宴形式的如酒會,人情價為$800;出席婚姻註冊處或教堂簽紙儀式,則為$500;純粹派餅卡,沒有獲邀請出席婚禮或婚宴,人情則為$300。

結婚 rosewood
(圖片來源:Rosewood官網)

結婚 rosewood
(圖片來源:Rosewood官網)

網民:去飲又唔係夾錢食飯,點解要畀人笑

網民建議$1,500,可惜被同事們嫌少,港男指「食Lunch時厚著面皮問同事,大家都話畀$2,000」。見到事主言論後,不少人大鬧無理!大家認為「人情有公價簡直係天下間最離譜的事」,指「去飲又唔係夾錢食飯,點解畀得少人情要畀人笑」、「搞清楚未,啲人結婚係『請』飲喎,抵制垃圾人情文化」、「一來,你擺得靚你選擇,做乜要幫你夾錢;二來,我一直唔明,你請我飲,明明叫請我為乜要出錢」、「你擺得靚係你自己本事,如想回本就係戇X」、「邊個請我都係比1k,心安理得」、「$600真係盡,一陣你話擺美國我咪要畀幾皮嘢人情」、「唔係搵十幾廿皮以上嘅同事最多俾一千,你要威搞大龍鳳,老馮要人資助咩」、「啲人情越嚟越離譜,不如叫人送間屋畀你」。

結婚 rosewood 示意圖,非當事人)
(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》)

「擺得Rosewood都唔會自在人情幾錢」

網民對「人情」發牢騷,但有人卻提醒一點「有錢人擺酒結婚唔自在人情幾錢,無錢人結婚先會計住晒」,指「擺得Rosewood都係有返咁上下錢,人情對佢哋嚟講只係數字,你畀錢佢哋亦顯得庸俗,建議送啲有紀念價值嘅嘢」、「試過去Rosewood,主人家所有人情唔收」、「啱啱上兩星期去咗個Rosewood婚宴,就係喺Ballroom搞!全晚大、中、小提琴、Live Band墊底,香檳威士忌任飲!四大長老話要搞得好好睇睇,成晚加埋用咗接近2.2M。老實講,如果係長老出錢就無乜所謂,幫手做場大龍鳳人情畀返晒佢。如果係自己出錢就不了,有乜理由一個人想做一樣嘢,係要人哋埋單」。

結婚 rosewood 示意圖,非當事人)
(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》)

圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》、Rosewood官網資料或影片來源:原文刊於新假期