不少網民貪平以及方便都會召八五折的士。近日,就有一位任職空中服務員的女乘客乘搭八五折的士,到達目的地後要求列印收據,當中司機就在單據上用原子印印上「八五折實收」,引起不少網民討論。

空姐搭的士索正價收據 司機1舉動高呼:大開眼界

近日,有空姐在社交平台上晒出一張的士收據,當中寫到「搭左咁多次的士,第一次見到咁嘅單,真係大開眼界」,仔細看就會發現原來她於12月18號凌晨五點乘搭的士,全程車費206.6元,八五折後車費為176元。雖然當中沒有詳細表明是否用作報銷用途,不過她就對於司機的行為感到震驚。

空姐 85折
(圖片來源:TVB《衝上雲霄》劇照)

網民反應兩極「收據應該係咁」VS「簡直係倒自己米」

而這則限時動態就被分享到多個社交群組,不少網民認為這名空姐想用正價單據向公司報銷,獲得全額車資,並從中賺取差價,因此不少網民表示:「攞完司機著數再向公司攞著數,抵死!」、「收據應該係咁呀!否則係虛假文書。」、「20幾蚊都貪」、「佢做得冇錯喎!我收你幾錢,你張單咪應該要幾錢,你要求85折我咪揼個印仔85折囉,成件事冇問題呀!」、「希望多啲司機可以咁做」、「居然有人係X個司機,而唔係X搭85折又要拎正價單呃公司嘅X客,接85單只係承諾有折扣,唔代表要幫你呃公司錢」。

空姐 85折
(圖片來源:Facebook@七。十三:從熱狗到金巴的故事)

不過亦有人認為司機做法太絕,這樣只會影響自己的生意:「簡直係倒自己米,佢之後唔會call你車 」、「司機繼續咁玩,越多客就會去call uber」、「做八五折學乜人講尊嚴」、「咁有骨氣就唔好做85折啦,做得就預咗同流合污,仲覺得自己好聰明 」

空姐 85折
(圖片來源:TVB《降魔的2.0》截圖)

圖片來源:《衝上雲霄》劇照、《降魔的2.0》截圖、Facebook@七。十三:從熱狗到金巴的故事