【男童在湖邊如廁】如果小朋友人有三急,不斷吵鬧要去廁所,身為爸爸媽媽的你會如何處理?近日,有網民於facebook專頁「生仔要考牌系列」投搞,分享了一名媽媽直接讓小朋友在大美督船灣淡水湖湖邊如廁,情況令人震驚,引起了不少網民討論。部分人選擇抨擊媽媽冇公德心,而部分人卻表示要體諒小朋友。大家點睇?

撰文:Yuen|資料及圖片來源:facebook「生仔要考牌系列」、Wikipedia

男童在湖邊如廁 獲港媽大讚

根據帖文內容及相片,可見一名小男孩脫下褲子,疑似對著淡水湖湖邊如廁。而帖主揶揄:「估唔到船灣淡水湖亦都係大小二便嘅好地方。」當時旁邊的母親扶著小男孩,他還聽到母親大讚男童:「佢屙得好!」

【男童在湖邊如廁】網民於facebook專頁「生仔要考牌系列」投搞(圖片來源:facebook「生仔要考牌系列」)
【男童在湖邊如廁】網民於facebook專頁「生仔要考牌系列」投搞。(圖片來源:facebook「生仔要考牌系列」)

【男童在湖邊如廁】版主表示原文有2張相,另外一張是較近鏡的相,不宜公開(圖片來源:facebook「生仔要考牌系列」)
【男童在湖邊如廁】版主表示原文有2張相,另外一張是較近鏡的相,不宜公開。(圖片來源:facebook「生仔要考牌系列」)

網民反應兩極 網民:帶個樽有幾難?

帖文引起了不少網民討論,不少網民斥責小童母親,指她不衛生、欠公德心。 網民:「身教,搞到個細路以為隨地屙係啱。」「帶個樽有幾難?」「帶個密實袋或樽就好,我個仔8歲我都仲要帶嘔吐袋,父母問題。」「其實男孩子最易搞,拎個樽仔就已經可以畀佢哋vv。」另外,有網民節錄了「水務設施條例」,建議直接向水務署投訴。

向左滑動睇更多網民留言:

 

不過,網民反應也不是一面倒,有人指,小朋友忍尿能力沒大人強,並不能怪責他們。「不過,我有不少朋友的仔女坐車唔使去廁所,從來都係出街前會去定。」亦有網民留言質問:「留言嘅父母自己細個時(喺)出面搵唔到洗手間,點解決呢?」最後網民回擊:「大美篤(督)已經有很多公廁,郊外地方最多就是草叢,為何要屙落水塘?」「唔好成日講以前細個點點點來合理化冇質數(素)嘅行為。」

小朋友忍尿能力差好正常(圖片來源:facebook「生仔要考牌系列」)
小朋友忍尿能力差好正常(圖片來源:facebook「生仔要考牌系列」)

有人問細個時候搵唔列廁所都係咁!(圖片來源:facebook「生仔要考牌系列」)
【男童在湖邊如廁】有人答細個時候搵唔到廁所都係咁!(圖片來源:facebook「生仔要考牌系列」)

男童在湖邊如廁 可能違法

根據「水務設施條例」,任何人進入構成水務設施部分的水中或在其中浸洗或沖洗即屬違法,一經定罪,最高可被罰款5萬元和監禁2年。水務署已於集水區和水塘附近豎立警告牌或橫額,提醒市民不應在集水區戲水,污染食水水源。

唔係個個人都可以做尿尿小童(圖片來源:Wikepedia)
唔係個個人都可以做尿尿小童。(圖片來源:Wikipedia)

Tags :