在路上見到可愛的狗狗想摸,都必定要先徵得主人的許可是常識吧?近日就有一名港媽未有經過主人允許就帶BB亂摸,被阻止反竟然還發惡!最後一旁的主人男友忍不住一句K.O,令港媽敗走,大快人心!

情侶帶狗狗到餐廳戶外座位用餐

日前有女網民向Facebook專頁「生仔要考牌系列」投稿,她表示自己平日與男友帶狗狗外出吃飯時,因為要坐室外,大部分人行站時都會望一望狗狗,只是有少部分人會動手去撩 / 摸狗。她坦言在用餐時並不希望有人打擾,至於想要狗狗乖乖坐在身邊就必須要無人搞狗狗:「當有人撩佢,佢就會郁,係好正常嘅行為」。但如果狗狗一動就要重新安撫牠坐下,「你唔可能唔理佢,你就又要安撫佢坐低,就好似小朋友食飯郁嚟郁去咁」,所以當有人在他們用餐時撩狗狗,她都會禮貌哋表示:「我哋食緊飯,食完飯再同你玩呀!」

狗狗 港媽 至於想要狗狗乖乖坐在身邊就必須要無人搞狗狗:「當有人撩佢,佢就會郁,係好正常嘅行為」。但如果狗狗一動就要重新安撫牠坐下
至於想要狗狗乖乖坐在身邊就必須要無人搞狗狗:「當有人撩佢,佢就會郁,係好正常嘅行為」。但如果狗狗一動就要重新安撫牠坐下(圖片來源:unsplash@istiphoto98)

港媽未經同意亂摸狗狗惹怒飼主

然而最近她卻遇到一位「真係好煩」的港媽,該名港媽帶著行都未行得穩的小朋友,「要個阿媽兩隻手扶住行,問都冇問之下就行過嚟想摸隻狗」。而事主與男朋友就禮貌地表示:「食緊飯,食完再同你玩呀。」但該名港媽卻完全無視繼續摸,事主便主一氣下抱起狗狗,同時表示「隻狗咬人㗎,唔好摸呀!一陣整親你個B」!

狗狗 港媽 該名港媽帶著行都未行得穩的小朋友,「要個阿媽兩隻手扶住行,問都冇問之下就行過嚟想摸隻狗」
該名港媽帶著行都未行得穩的小朋友,「要個阿媽兩隻手扶住行,問都冇問之下就行過嚟想摸隻狗」(圖片來源:unsplash@aggriffith)

港媽無禮反嘲:你隻狗咁巴閉就唔好帶出街啦!

而港媽見事主燥底,才表示小朋友好想和狗狗玩,「可唔可以畀佢哋玩下?」聞言的事主當然直接拒絕,並解釋自己正在用餐,狗狗如果一直動來動去,會影響到他們食飯。豈料港媽竟然不識趣地反嘲:「玩下都唔得,你隻狗咁巴閉就唔好帶出街啦!」但事主卻看出小朋友其實並不想與狗狗玩,單純只是被被媽媽拉過去玩。

狗狗 港媽 豈料港媽竟然不識趣地反嘲:「玩下都唔得,你隻狗咁巴閉就唔好帶出街啦!」
豈料港媽竟然不識趣地反嘲:「玩下都唔得,你隻狗咁巴閉就唔好帶出街啦!」(圖片來源:TVB《親親我好媽》劇照)

男友聞言直接火滾炮轟:係咁巴閉呀,走開呀,阿姐!

原本全程沒出聲的事主男友,一聽到港媽這句說話後直接大暴走,火滾地大罵:「煩夠未啫,咪話咗食緊飯唔想玩囉!係咁巴閉呀,走開呀,阿姐!」而一直在旁玩手機的港媽老公才走過去拉走老婆。她事後表示,任何人都應將心比己,「你食飯會唔會想有啲陌生人過嚟搞住你個仔?仲要又要摸佢又剩?擺到明食緊飯,而且都出埋聲講食緊飯,就自重人重啦!」

狗狗 港媽 原本全程沒出聲的事主男友,一聽到港媽這句說話後直接大暴走,火滾地大罵:「煩夠未啫,咪話咗食緊飯唔想玩囉!係咁巴閉呀,走開呀,阿姐!」
原本全程沒出聲的事主男友,一聽到港媽這句說話後直接大暴走,火滾地大罵:「煩夠未啫,咪話咗食緊飯唔想玩囉!係咁巴閉呀,走開呀,阿姐!」(圖片來源:JTBC《先熱情地打掃吧》劇照)

網民:帶出街就要畀人玩嘅話,玩你得唔得呀阿姐?

投稿被公開後,不少網民都指出港媽十分無禮,並認為摸狗先詢問狗主是基本禮貌,「始終唔係隻隻狗都肯俾人摸,至少問咗狗主先」、「又可以保障大家,邊個受傷都唔好啦」、「如果帶出街就要畀人玩,咁就可以玩返佢個仔,甚至係嗰位阿姐」。

我個女又係勁鐘意狗,大狗細狗都唔驚。但作為老母親嘅我都會驚主人唔鐘意/影響人地。好多主人都好好話唔介意摸下同狗狗玩,但都要識做摸兩下就say goodbye唔好阻到人!最重要要識睇人眉頭眼額。

狗狗 港媽 不少網民都指出港媽十分無禮,並認為摸狗先詢問狗主是基本禮貌
不少網民都指出港媽十分無禮,並認為摸狗先詢問狗主是基本禮貌(圖片來源:unsplash@Leohoho)

同時有人指出部分狗狗的確不喜歡被陌生人摸,擔心小朋友私自摸狗後出現意外:「最怕嗰啲唔睇住自己小朋友跟住話人哋隻狗咬佢,貓抓佢呢班怪獸家長」、「好多老母會帶啲小朋友去搞啲店貓店狗,人哋瞓緊覺都搞,好多時見貓狗都已經避開,佢哋都仲要追,等陣咬到抓到又喊打喊殺!」

狗狗 港媽 有人指出部分狗狗的確不喜歡被陌生人摸,擔心小朋友私自摸狗後出現意外
有人指出部分狗狗的確不喜歡被陌生人摸,擔心小朋友私自摸狗後出現意外(圖片來源:unsplash@freestocks)

圖片來源:unsplash@istiphoto98、unsplash@aggriffith、TVB《親親我好媽》劇照、JTBC《先熱情地打掃吧》劇照、unsplash@Leohoho、unsplash@freestocks