香港物貴昂貴就眾所週知,尤其對比起台灣、泰國甚至日本就覺得價錢及服務都不行。早前有香港YouTuber Andy哥拍片大鬧香港物價,片中的90蚊個咖哩牛腩飯、40蚊一杯咖啡及550蚊的大閘蟹放題又貴又難食,影片引起不少香港廣大觀眾的共鳴!

香港YouTuber轟香港物價貴到飛起!

影片中Andy哥首先提到了香港的高物價問題,稱在香港吃一頓飯可能需要花費500港元,更指一想到此事就感到非常生氣。他分享了自己早前從日本回港後,去了一個大閘蟹放題餐廳,人均消費約500港元,但不論是打邊爐或是大閘蟹都「勁X難食」,讓他生氣到不得不說粗口,更勸告大家不要中伏。隨後去尖沙咀諾士佛臺飲酒,4杯Stella啤酒加花生、薯片等小食,埋單要750港元,令他同樣大呻「香港物價真係痴線」、「超X貴」。Andy哥期間再分享在一家茶餐廳點了咖哩牛腩飯和一杯凍檸茶,最後要支付90港元的帳單,他形容這種價格「簡直係搶錢」、「呢個物價太痴線」。

物價 youtuber
(圖片來源:YouTube@MinatoTV)

物價 youtuber 示意圖,非當事店舖)
(示意圖,非當事店舖)(圖片來源:新假期編輯部)

怒轟QR code落單!

他再提到香港很多餐廳使用QR code落單系統,又需要客人自己倒水,但仍然收取10%的服務費,這讓他感到困惑和不滿:「點解我乜到要自己做,但要收到10%服務費」。Andy哥多次表示費解:「我明明自助,點解會有服務費」、「我真係好唔明」。

物價 youtuber
(圖片來源:YouTube@MinatoTV)

物價 youtuber
(圖片來源:電影《盲探》劇照)

網民超有共嗚!

影片引起了廣大觀眾的共鳴,許多人紛紛留言表達了他們對香港物價飛漲的感受,以及對一些商家不合理收費方式的不滿,「當你去完日本回來,你會覺得香港的物價更貴,包括飲食及樓價」、「難怪香港生活得唔開心咁大壓力,物價真係貴到high,人工好難追得到通漲,所以咁中意去日本,日本真係一分錢一分貨」、「我都唔明香港服務費係精神理念完全無服務可言,乜都自助但收10%」、「香港食嘢真係好L貴以句係絕對認同。而且貴都算啦仲要勁L難食(好多地方都係),發火都好正常 」、「喺香港打邊爐同食串燒,好多時都變咗交智商稅」。亦有人指其實價錢合理, 「90蚊咖喱牛腩飯係香港茶記好正常,我習慣咗係尖沙咀區工作同食飯,正常價位」、「灣仔$90差唔多啦。出返油尖旺午市/茶餐~$60」。

物價 youtuber
(圖片來源:電影《阿媽有咗第二個》劇照)

完整片段:

圖片來源:YouTube@MinatoTV、電影《盲探》劇照、電影《阿媽有咗第二個》劇照、新假期編輯部