「不問自取,是為賊也」拿取其他的東西之前要先詢問是常識吧!有網民最近向Facebook專頁投稿,指辦公室內有同事在零食上貼上「魔王級」惡毒字句,以防有其他同事偷食,但就有不少網民覺得事主「做多咗」!

 指辦公室內有同事在零食上貼上惡毒字句,以防有其他同事偷食
指辦公室內有同事在零食上貼上惡毒字句,以防有其他同事偷食(圖片來源:unspalsh@sjcbrn)

日前有網民向Facebook專頁「公務員secrets」投稿一張相片,圖中有兩盒曲奇,其中一盒上貼著一張A4紙,紙上寫著:「不問自取偷食者,男陽痿,女不育,絕子絕孫落地獄,請勿以身試法!!」右下方更寫了下款,相信是物主為了宣示主權而留下的姓名,而投稿人則表示:「嘩呢位同事既怨氣好深下喎…..」並加上「偷食同事零食」的標籤。

 A4紙上的字相信是物主為了宣示主權而留下
A4紙上的字相信是物主為了宣示主權而留下(圖片來源:Facebook@公務員secrets)

投稿被上載到專頁後,不少網民表示該位同事「做多咗」:「要畀人偷過幾多次先積怨咁深」、「咁你嗱嗱聲擺返落保險箱啦!擺出嚟做咩」、「藍X曲奇咋嗰又唔係咩山珍海味,使唔使呀」、「鎖起佢囉」、「偷食嘅人cheap,寫呢堆字更cheap, 仲以為乜嘢貴重食物」、「放得係度就大家架啦,係自己就攞返走唔好霸住地方啦,唔係任你放㗎」。

 網民:「放得係度就大家架啦,係自己就攞返走唔好霸住地方啦,唔係任你放㗎」示意圖,非當事人)
網民:「放得係度就大家架啦,係自己就攞返走唔好霸住地方啦,唔係任你放㗎」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《女王辦公室》截圖)

但亦有網民表示能理解該位同事的做法:「有些人cheap爆,自己無買野,成日開雪柜,啱嘅就偷」、「連人奶都可以偷來飲,blue blue 曲奇俾人偷食有乜咁出奇」、「可能佢畀人攞得太多所以先至發脾氣啫」、「因為有啲人真係好cheap,我以前舊office聽過啲師兄姐講,飯盒都試過有人偷食」。

 亦有網民表示能理解該位同事的做法示意圖,非當事人)
亦有網民表示能理解該位同事的做法(示意圖,非當事人)(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》截圖)

同時也有網民為事主提出解決辦法:「下次拎D過咗期幾年既零食返去益下班同事嘛,順便廢物利用」、「以前教過人用黑色marker 油上去牛奶盒既到期日,果真以後無人敢擅取」。

 也有網民為事主提出解決辦法示意圖,非當事人)
也有網民為事主提出解決辦法(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《法網狙擊》截圖)

圖片來源:unspalsh@sjcbrn、Facebook@公務員secrets、TVB《女王辦公室》截圖、ViuTV《大叔的愛》截圖、TVB《法網狙擊》截圖