內地女生與香港女生常常都會因為衣着打扮以及妝容風格差距極大掀起不少話題,近日就有位港男在社交平台表示,香港女生的打扮風格遠遠不及內地女生,更指出港女常見的七大打扮,直言:「港女應該學下內地女仔打扮。」此番言論激起不少網民討論

港男 港女 有港男認為港女打扮不及內地女
有港男認為港女打扮不及內地女(圖片來源:《社內相親》劇照)

港男踩港女打扮不及內地女:上多啲小紅書學習啦!

近日,有網民在社交平台Dcard以「港女應該學下內地女仔打扮」為題,當中他直言:「港女着衫X到喊」,事主分享曾在交友軟件相約幾位港女見面,發現大家的打扮都相當類似,並總結由七大類型。

  1. 牛仔褲T-shirt
  2. 杏色長褲加白色露腰T-shirt配搭外套
  3. 黑色鴨舌帽加headphone

    港男 港女 網民震驚戴黑色鴨舌帽居然出事?
    網民震驚戴黑色鴨舌帽居然出事?(圖片來源:IG@kaaying219)
  4. 黑色長袖T-shirt、黑色長褲加洞洞鞋。
  5. 扎馬尾

    港男 港女 扎馬尾算是沒有好好用心打扮的例子之一
    扎馬尾算是沒有好好用心打扮的例子之一(圖片來源:IG@6y_day)
  6. 四方眼鏡
  7. all back頭

    港男 港女 有港男認為港女All back髮型好扣分。
    有港男認為港女All back髮型好扣分。(圖片來源:IG@shamshirley)

其中,第5、6、7點令事主誇張表示:「最X就係呢幾種,見到就想即走,真係當場X出聲,我咁有心機襯衫,點解女仔着得仲頹過?我點解港女唔學吓大陸甜妹打扮?港女應該上多啲小紅書學習打扮。」

港男 港女 樓主大讚「內地甜妹風」值得港女參考
樓主大讚「內地甜妹風」值得港女參考(圖片來源:Dcard)

港男 港女 認為這種甜美風格靚過港女平時的搭配多多聲!
認為這種甜美風格靚過港女平時的搭配多多聲!(圖片來源:Dcard)

港男 港女 大家又點睇?
大家又點睇?(圖片來源:Dcard)

港女嬲爆反擊:你揀人,人揀你!

帖文引起不少網民討論,當中大量港女反擊樓主零尊重:「說服其他人為陌生人改變嘅難度係高過說服自己改變,為咗你自己著想,不如你改變目標,date返大陸女仔」、「當港女滿足咗你嘅衣着要求, 部分港男就會話:點解啲又肥又黑嘅港女會學埋啲內地女衣著,根本唔襯」、「佢哋得唔到自己鍾意嘅女人歡心,唯有貶低佢用嚟安慰自己話係因為個女仔唔夠好(拜金、賤)先配唔上佢,而唔係自己配唔上人」、「每個地方嘅人事物都有嗰個地方嘅特色,香港學大陸? 冇咗香港嘅特色仲可以叫「香港」咩?」、「睇你個款十成十都單身毒拎,大陸妹又溝唔到,本土女又溝唔到,就上黎Dcard諗住圍爐,依家無人識你呀。 著反你件卡通衫去U記搵啲小朋友圍爐啦。」

圖片來源:《社內相親》劇照、小紅書、IG@shamshirley、IG@kaaying219、IG@6y_day