淘寶產品種類繁多,只想你想得出就一定買得到,不過質量就要自己斟酌。日前有港男於Facebook群組分享自己於淘寶平台買了熱水爐,誇口大讚該熱水爐是常見品牌Philips,外型的骰性價比超高,不過有網民則擔心產品安全問題。

港男淘寶買熱水爐自己裝 不合規格隨時累街坊

近日有網民在Facebook群組「淘寶開心share」分享自己淘寶熱水爐,並已經安裝在浴室裡。而照片所見這款熱水爐的確十分的骰,更是大家都熟悉的品牌Philips。

港男 淘寶
(圖片來源:Facebook@淘寶開心share)

他更指這款熱水爐其實是廚房式熱水爐,但就被儲水式電水爐好「總好過用個要等煲水」,而且細細部「一部iPad 咁大」他本人非常滿意。

港男 淘寶
(圖片來源:Facebook@淘寶開心share)

網民:小心爆炸

對於事主的大膽行為,不少網民都嚇怕,紛紛留言問他住哪裡「最緊要唔好連累街坊」「請問師兄住邊區」「希望你啲鄰居平安」;也有網民勸他小心為上,更指安裝熱水爐等都要依足香港規定「香港係要有合資格技工, 同埋熱水爐係要有香港檢測過嘅標籤先可以安裝」。

港男 淘寶
(圖片來源:TVB《潛行狙擊》劇照)

也有網民指自己不敢淘電器「電器我真心唔敢,有時好多嘢看似平咗,但可能危險同唔安全,命仔比錢重要」「熱水爐都淘寶,轉頭電死咗都唔知咩事」。

港男 淘寶
(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》劇照)

事主回覆:孤陋寡聞都無辦法

要面對網民們的勸說,事主不但沒有怕,更回覆指自己早已問過安裝師傅,對方說可以才會選擇淘寶,更指大家「孤陋寡聞都無辦法,仲要大事宣揚」。

圖片來源:Facebook@淘寶開心share、TVB《潛行狙擊》劇照、TVB《愛回家之開心速遞》劇照資料或影片來源:原文刊於新假期