雖然政府沒有立例3歲以下兒童乘搭小巴可豁免收費,但只要不佔座位,不少小巴司機還是會酌情不收車資。不過日前就有網民表示有港媽帶著超齡兒子想搭霸王車,卻被司機與乘客圍攻,但港媽的厚面皮程度卻是非一般!

滿3歲小童未付車資被揭發 港媽:幾蚊都咁計較!

日前有自稱「花生小巴乘客」的網民向Facebook專頁「生仔要考牌系列」投稿,指之前乘搭小巴時遇見一件小插曲。當時他剛上小巴坐下,就聽到小巴司機揚聲問數次:「係咪有人未俾錢?」當一眾乘客正在回想自己有沒有付車資之際,司機再次揚聲說到:「有位夠咗三歲嘅小朋友未俾錢呀!」

自私港媽欲帶3歲兒搭霸王車 司機再次揚聲說到:「有位夠咗三歲嘅小朋友未俾錢呀!」
司機再次揚聲說到:「有位夠咗三歲嘅小朋友未俾錢呀!」(圖片來源:TVB《載得有情人》劇照)

聞言的乘客們紛紛望向一位身穿校服、安坐在座位的小朋友。但身旁的港媽卻表示:「啱啱夠三歲多幾日咋嘛!咁計較,少少錢咁緊張!」無奈的司機就唯有向港媽解釋,小巴公司有規定3歲或以上的兒童必須付車資,並非司機的酬勞。偷偷不付車費的行為被發現後,港媽才施施然從手袋內拿出錢包,口中卻嘮嘮叨叨:「幾蚊都咁計較!畀咪畀囉!嗱,呢度呀!」

自私港媽欲帶3歲兒搭霸王車 偷偷不付車費的行為被發現後,港媽才施施然從手袋內拿出錢包,口中卻嘮嘮叨叨:「幾蚊都咁計較!畀咪畀囉!嗱,呢度呀!」
偷偷不付車費的行為被發現後,港媽才施施然從手袋內拿出錢包,口中卻嘮嘮叨叨:「幾蚊都咁計較!畀咪畀囉!嗱,呢度呀!」(圖片來源:TVB《親親我好媽》劇照)

正義乘客難忍無理港媽 港媽卻面皮極厚

目擊整個過程的乘客也難以忍受港媽的行為與言論,就有乘客開聲表示:「太太,夠三歲就要俾錢㗎喇,我小朋友都係咁,我諗你要習慣下。」但港媽竟然厚面皮地回應到:「咁我而家咪畀咗囉,仲嘈乜嘢?!你哋唔好咁執著啦!」不過,司機卻指出港媽與3歲兒子上車10分鐘仍未付車資。有乘客就再次出聲叫港媽做好身教:「太太,身教好重要,呢啲係規矩嚟,你咁樣會教壞小朋友。」

自私港媽欲帶3歲兒搭霸王車 但港媽竟然厚面皮地回應到:「咁我而家咪畀咗囉,仲嘈乜嘢?!你哋唔好咁執著啦!」
但港媽竟然厚面皮地回應到:「咁我而家咪畀咗囉,仲嘈乜嘢?!你哋唔好咁執著啦!」(圖片來源:TVB《BB來了》劇照)

不過面對眾人指責,港媽卻反擊,指出司機雙重標準:「依家我係咪未俾錢先?司機平時啲朋友都上車唔俾錢啦,雙重標準!」聽到港媽的回應,就有乘客調侃說:「7,000幾蚊一個月學費就肯畀,幾蚊車錢喺度嘈。做家長真係要考牌」。結果港媽在寡不敵眾的情況下,帶著兒子中途下車敗走。

而投稿人就指出港媽操流利廣東話,上車地點亦屬貴價私樓地段,估計他們一家家境富裕:「司機咁好禮貌,仲畀晒落台階,真係面係人哋俾,架係自己丟。」

自私港媽欲帶3歲兒搭霸王車 投稿人就指出港媽操流利廣東話,上車地點亦屬貴價私樓地段,估計他們一家家境富裕
投稿人就指出港媽操流利廣東話,上車地點亦屬貴價私樓地段,估計他們一家家境富裕(圖片來源:電影《那夜凌晨,我坐上開往大埔的紅Van》劇照)

網民鬧爆:跌落地想揦返拃沙?

投稿引來大批網民熱烈討論,網民紛紛批評港媽搭霸王車,以身作則式做出壞榜樣:「自己唔啱,仲叫人唔好咁執著」、「嗰少少錢幾蚊你又咁計教側側膊唔俾」、「個小朋友三歲就教佢呃錢,仲唔係X街咁係乜呀?」亦有人炮轟港媽的態度極差:「其實嗰位家長只要講句唔好意思然後入返錢就無嘢。點解硬要駁嘴駁舌?!想攞返嗰彩?!」

另外,亦有網民留言分享以往曾遇見貪心港媽:「五歲坐乜都唔俾錢,佢哋住九龍站上面自置物業,又係萬幾蚊學費肯俾,小巴$5都唔肯俾。有次坐地鐵撞到,佢個仔發脾氣話點解我小朋友自己有八達通,佢冇?我話係啦,都五歲啦,佢老母話怕乜嘢啫,都冇俾人捉過! 」

自私港媽欲帶3歲兒搭霸王車 亦有網民留言分享以往曾遇見貪心港媽
亦有網民留言分享以往曾遇見貪心港媽(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》劇照)

圖片來源:TVB《載得有情人》劇照、TVB《親親我好媽》劇照、TVB《BB來了》劇照、電影《那夜凌晨,我坐上開往大埔的紅Van》劇照、TVB《愛回家之開心速遞》劇照