生仔真係要考牌!日前一名港媽於網上炮轟一間茶餐廳伙計逼踢櫈仔仔調位,她為仔仔辯解是「不經意地腳踢到卡位」,並怒斥職員無理。不過她不止圍爐失敗之餘,更被大批網民恥笑她是「自爆西客行為」!

港媽怒轟茶餐廳逼踢櫈仔仔調位:不經意咋嘛!

日前有名港媽於Facebook群組「香港茶餐廳及美食關注組」 發文炮轟一間荃灣茶餐廳掌櫃(職員)的服務態度,更激動表示「越諗越火滾」。事緣當日港媽與兒子於晚上9點左右到該間茶餐廳用膳,據她所指,當時坐在卡位的仔仔「不經意地腳踢到卡位」,影響到背後同樣坐在卡位的食客,但經她勸籲後仔仔即時沒有再腳踢卡位。

港媽 踢櫈 當時坐在卡位的仔仔「不經意地腳踢到卡位」,影響到背後同樣坐在卡位的食客
當時坐在卡位的仔仔「不經意地腳踢到卡位」,影響到背後同樣坐在卡位的食客(圖片來源:GOtrip編輯部)

不過在一旁的掌櫃卻硬性規定仔仔必須調位,以免行為影響其他食客。但港媽卻指「兩邊同樣有人坐喺到,只要無再踢就ok」,不過掌櫃反駁到「次次都踢櫈,再踢我就趕出去㗎啦!」令她忍無可忍大鬧到:

得你呢度有得食吖,好生意啊!
(當中掌櫃的得意忘形樣就不必描述了,滿面大道理的習非成是😡)

港媽 踢櫈 自私港媽欲帶3歲兒搭霸王車 偷偷不付車費的行為被發現後,港媽才施施然從手袋內拿出錢包,口中卻嘮嘮叨叨:「幾蚊都咁計較!畀咪畀囉!嗱,呢度呀!」
港媽:「兩邊同樣有人坐喺到,只要無再踢就ok」(圖片來源:TVB《親親我好媽》劇照)

圍爐失敗反被群嘲:教好個仔先帶佢出街啦!

不過她欲圍爐取暖的帖文卻並沒有得到網民們的同情,更被大批網民群起鬧爆!不少人都恥笑她「自爆西客行為」,直斥她「仲好意思出post個吓犀利」!更有人提議見到此post的各位茶餐廳老闆將這對母子列入黑名單,拒絕做2人的生意:

【教仔係你嘅責任 】「好心你教好個仔先帶佢出街! 你去任何一間餐廳都『唔會歡迎你踢到人哋啲客人』啦!」

【包場咪任踢囉!】「咁巴閉,有錢咪包起成個場任你仔踢上天空再耍套拳囉!! 人哋老闆話得你啱㗎喎! 同埋我覺得佢係唔想再做你生意+同你教仔!係你條氣唔順要起度發怨氣啫!」

【揈少陣會死?!】「同戲院巴士俾細路踢櫈一樣咁討厭。即使喺MTR,同一排櫈嘅死細路踢櫈都係衰格,影響晒成排櫈嘅人。死細路對腳揈少陣唔得咩?」

【肯定唔係第一次】「如果淨係一次(唔覺意),人哋點會咁大反應!你個小朋友影響咗人好耐你自己唔知呀?」

港媽 踢櫈 網民:「人哋老闆話得你啱㗎喎! 同埋我覺得佢係唔想再做你生意+同你教仔!係你條氣唔順要起度發怨氣啫!」
網民:「人哋老闆話得你啱㗎喎! 同埋我覺得佢係唔想再做你生意+同你教仔!係你條氣唔順要起度發怨氣啫!」(圖片來源:湖南衞視《絕世高手之大俠盧小魚》劇照)

個阿媽話「不經意地」來形容阿仔踢櫈,潛意識佢都覺得係小事👎🏻
你試吓喺餐廳食嘢,隔離對男女「不經意地」互摷,會唔會俾人X呀?
又或者一個上咗年紀嘅阿叔,「不經意地」咳too吐痰喺地下、會唔會俾人X?
唔好用「不經意」去合理化啲滋擾行為啦!

又一個生仔要考牌嘅系列,其實生完啲人係咪真係腦閉塞嘅呢?踢完櫈,人哋要你調位,其實有乜問題?即係你要人哋接受你個仔會踢櫈,但係就接受唔到人哋叫你個仔調位!大家都係嚟食嘢啫,點解你要逼人地接受你個仔呀?仲覺得自己好有道理!真係好嘢!有冇諗過呢其實踢櫈係一個習慣,好明顯樓主冇諗過矯正個仔,所以唔係一個獨立事件,真係一個教育嘅問題,完!

港媽 踢櫈 網民:「即係你要人哋接受你個仔會踢櫈,但係就接受唔到人哋叫你個仔調位!」
網民:「即係你要人哋接受你個仔會踢櫈,但係就接受唔到人哋叫你個仔調位!」(圖片來源:TVB《親親我好媽》劇照)

港媽唔忿氣反駁 反被網民點出問題所在

被網民恥笑的港媽疑似「唔忿氣」,留言反駁眾多網民,指茶餐廳職員「生安白造」,「何來次次吖,一個月都冇兩次去食嘢」,不過反被網民反指「去2次踢2次櫈都係次次踢櫈」,職員並無講錯。見自己無法反駁大批網民的批評,港媽就狂loop「唔好知啲唔知啲!有本事叫個店員自己睇CCTV啦」,最後更關閉帖文留言功能並「深潛」了事。

港媽 踢櫈 見自己無法反駁大批網民的批評,港媽就狂loop「唔好知啲唔知啲!有本事叫個店員自己睇CCTV啦」,最後更關閉帖文留言功能並「深潛」了事
見自己無法反駁大批網民的批評,港媽就狂loop「唔好知啲唔知啲!有本事叫個店員自己睇CCTV啦」,最後更關閉帖文留言功能並「深潛」了事(圖片來源:GOtrip編輯部)

圖片來源:GOtrip編輯部、TVB《親親我好媽》劇照、湖南衞視《絕世高手之大俠盧小魚》劇照