育兒這一門課,相信不同家長都有不同的指標。近日有位港媽在網上分享,指出她由兒子幼稚園K2就會教做家務,現時兒子已小二,她又不時會與兒子一起整蛋糕,享受家庭樂,不過這種育兒方式竟然引起爭議,在事主的媽媽群組裡,有其他家長質疑港媽做法,認為小朋友功課過多不應再花時間做家務,「想做死佢?」,又指讓兒接觸麵粉「會搞到佢肺有事」,令事主忍不住要反擊。

港媽
(圖片來源:Unsplash@Callum Hill)

港媽 港媽與子同樂整蛋糕
港媽與子同樂整蛋糕(圖片來源:TVB《多功能老婆》截圖)

港媽與子同樂整蛋糕 怪獸家長斥責危險

近日有港媽在 Facebook 專頁「生仔要考牌系列」投稿,分享她與其他家長在媽媽群內的對話,她透露由K2開始已經教兒子做家務,「基本嘅摺衫、收衫、晾衫、掃地、收碗、洗碗等等」,希望可以養成良好習慣。有次,她在媽媽群裡分享與兒子一起製作蛋糕的照片,相中可見兒子幫忙「篩麵粉」、「將生果切粒」,但卻惹來其他家長,質疑「咁細個俾小朋友篩麵粉,會搞到佢肺有事喎」、「咁早俾佢拎刀,遲早會隊親佢呀」。

港媽 其他家長質疑:「咁早俾佢拎刀,遲早會隊親佢呀」
其他家長質疑:「咁早俾佢拎刀,遲早會隊親佢呀」(圖片來源:TVB《多功能老婆》截圖)

港媽3句反擊:仲鈍過你棚牙呀!

事後港媽感到十分無奈,並反駁指「大佬呀!唔好咁痴線啦,我一個月先同佢整一兩次甜品,又唔係次次都會用到麵粉」、「出街夠多塵,你唔困住個細路喺屋企?」她又笑言兒子所用的是「兒童專用塑膠刀」、「仲鈍過你棚牙」,指出即使幫忙切粒都不會造成傷害。

港媽 港媽3句反擊
港媽3句反擊(圖片來源:TVB《寶寶大過天》截圖)

培養做家務習慣遭狠批 港媽再用2句反擊

除此之外港媽又指出,有家長反駁她讓兒子做家務的育兒方式,小學已經咁多功課,仲教佢做家務,做死佢呀」。不過,港媽再反斥一班怪獸家長並非全部家務由兒子負責,只會要求他晚飯後幫忙收拾碗碟、收拾自己衣物、放假幫忙掃地等,「每人負責少少好過分咩」,認為從小養成做家務習慣沒有問題,也認為兒子長大後「仲會唔會聽你支笛?」。

她又諷刺指出,「小朋友多功課,咁係咪一年365日都咁忙?咁多功課又忙,你仲帶小朋友學興趣班?」、「難道只有興趣班先係有益,做家務會累死個仔?」。她後來也補充指兒子做家務的時間,比他上興趣班少很多。

為何港媽教仔仔整蛋糕遭網民斥責危險?

有次,她在媽媽群裡分享與兒子一起製作蛋糕的照片,相中可見兒子幫忙「篩麵粉」、「將生果切粒」,但卻惹來其他家長…詳情請看

港媽對於網呢的指責有甚麼反駁?

事後港媽感到十分無奈,並反駁指「大佬呀!唔好咁痴線啦,我一個月先同佢整一兩次甜品,又唔係…詳情請看

Tags :
圖片來源:TVB《多功能老婆》截圖、TVB《寶寶大過天》截圖、Unsplash@Callum Hill