Omakase —— 即廚師發辦,近年在日本和香港十分流行且價錢相對較高,想到較有名氣的「明星店」最少也要提前一個月前預訂。最近有網民分享吃Omakase的中伏經歷,指服務質素和食物質素同樣惡劣,誰知反被網民大鬧。

 Omakase在香港非常受歡迎
Omakase在香港非常受歡迎(圖片來源:Upsplash@Airam Dato-on)

比預約時間早15分鐘到 投訴被廚師冷落兼食材差

吃Omakase主要由廚師挑選刺身等較珍貴的食材入饌,過程中廚師會主動向客人解釋每道料理,包括食材來源及味道,與客人會有較多互動。最近有網民分享Omakase中伏經歷,更指「食到懷疑人生,以後唔敢再食」。事源當事人為朋友慶祝生日而訂了枱吃Omakase,當天比預約時間早到15分鐘,到店後無人招待更被正在搬餐牌的店員要求站出門口。進店後發現「廚師Bar枱高度係令你睇唔到師傅喺度做緊咩,完全冇咩交流,我已經好努力咁同師傅講兩句笑但都無咩反應」。

 事主表示自己嘗試與廚師交流但不成功示意圖,非當事人)
事主表示自己嘗試與廚師交流但不成功(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》截圖)

事主指除了服務差,食物質素更差。他當天與朋友每人點了$980套餐配一枝$880 清酒。「第一個頭盤嘅熟蝦應該煮熟咗兩日,蝦都可以煮到差D要廿秒先咀嚼完,我都係第一次食。 帶子乾到仲差過急涷貨,我返屋企個冰箱攞兩隻出嚟解涷都應該好食過佢。」

 事主指頭盤過熟難咬
事主指頭盤過熟難咬(圖片來源:Facebook@香港 Omakase おまかせ 關注組)

 事主指,帶子「乾晒」
事主指,帶子「乾晒」(圖片來源:Facebook@香港 Omakase おまかせ 關注組)

他續指手握尋司同樣不能接受!「淡到要蘸豉油,火炙完斷開哂都有。跟住唔知點樣嚟個涷湯三文魚麵。.一塊好似迴轉壽司上面咁薄嘅三文魚,Overcook到一個起哂白泡再涷到喺雪櫃攞出嚟嘅嘢,舊三文魚硬到我食唔到……」

 事主投訴手握壽司不濟
事主投訴手握壽司不濟(圖片來源:Facebook@香港 Omakase おまかせ 關注組)

 事主投訴食物質素惡劣
事主投訴食物質素惡劣(圖片來源:Facebook@香港 Omakase おまかせ 關注組)

最後事主指甜品沒有上菜,何時上最後一道菜又沒有通知,與朋友結帳時共$3000但「食唔飽」,回家還要再煮飯填飽肚,揚言「大伏到唔知應唔應該再去食Omakase…….」。對於事主分享,有網民指自己有類似經歷,「上年情人節食呢間刺身有魚骨」、「呢間新開嗰時食過一次晏晝,真係好差好差好差」。

 有網民表示曾在同一間店中伏,當時感失望示意圖,非當事人)
有網民表示曾在同一間店中伏,當時感失望(示意圖,非當事人)(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》截圖)

但對於事主早到行為,反惹來網民大鬧!有網民指「人哋寫住準備中!你識唔識字呀!對日本料理嚟講,早到係一個唔尊重嘅行為!」、「早到只係大部分香港人自以為嘅尊重,呢樣唔係準時,一樣係唔守時」、「師傅份人工唔包吹水架喎」、「要吹水要交流要豐富要飽飽下次可以試吓onlinekase」。

 網民指,「早到」在日本文化中亦是不禮貌的一種
網民指,「早到」在日本文化中亦是不禮貌的一種(圖片來源:Facebook@香港 Omakase おまかせ 關注組)

日本守時觀念不同 最好早到5分鐘

眾所周知,日本人對時間觀念非常看重,不喜歡別人遲到的同時,原來「太早到」也不建議。據講在日本有一個原則是「提前5分鐘行動」,即最好在約定時間提前5分鐘到達,那便是守時的標準了。

圖片來源:ViuTV《大叔的愛》截圖、Upsplash@Airam Dato-on、TVB《愛回家之開心速遞》截圖、Facebook@香港 Omakase おまかせ 關注組、