去日本旅遊,很多人在旅程中都會搭乘JR新幹線到附近城市旅遊。近日就有港女與家人遊日期間,在JR新幹線列車上行李竟不知所終,最後在職員的幫助下成功在其他車站找回行李,但卻被告知需要到該站自行取回,事主於是向JR提出將行李運回身處的車站,不過就遭到職員拒絕,於是網上發文求助,但就引來網民群嘲。

港女遊日新幹線上遺失行李 發文抱怨職員唔幫手送回

事主在Facebook群組發文,指自己與家人遊日,由輕井澤搭乘JR新幹線至東京上野站,下車時發現自己的行李竟不知所終,於是向車站職員求助,經職員查證後,發現行李竟然莫名出現在另一個中途站。事主希望JR可以將行李送回至身處車站,不過就被職員拒絕,「車站不肯把行李送回上野畀我,帶着大人小朋友點返去?」,因此求助網友。

港女遊日列車上遺失行李 發文抱怨職員唔幫手送回
(圖片來源:FB@東京自由行旅遊情報愛分享新手討論區(東京河口湖、輕井澤、箱根、仙台))

不過各大網友都不買帳,反嘲事主是在抱怨,又質疑為何無法自行取回行李「點解帶住小朋友就返唔到去」、「佢唔係抱怨,似係想搵人幫佢係輕井澤帶返去」、「帶住大人小朋友返唔到,理由得1個:唔想比車費」、「有能力一家大小由輕井澤去上野,點解無能力去拎返件行李?」、「帶著大人小朋友喎,即係唔只一個大人啦,咁點會返唔到去」。

亦有網友為事主緩頰,指並非事主過錯,網上求助亦無可厚非:「崇日L:(發生前)日本好安全,洗乜擔心呢啲嘢;(發生後)自己唔睇實啲野怪得邊個?」、「依加啲人言恐怖得好緊要,描述人地唔肯幫就叫抱怨」、「佢都係求救,話唔定同group有人順路呢問下又無壞」。

港女遊日列車上遺失行李 發文抱怨職員唔幫手送回
北陸新幹線(圖片來源:JR Times)