假如有朋友生日,大家就會自備生日蛋糕在餐廳慶祝,不少餐廳都會在收取$50至$100的切餅費。不過最近有港女帶蛋糕去餐廳與朋友慶生,本來詢問過餐廳只需$100切餅費,但後來因一事被指要收$900,最後唯有決定轉場另尋地方吃蛋糕。事情引發網民討論,而涉事餐廳隨即回應事情,不過反引發公廣災難。

港女 蛋糕
(圖片來源:電影《如果有一天我將會離開你》劇照)

 港女帶蛋糕去尖沙咀餐廳被收$900切餅費!

這名女生去了尖沙咀The One的某間餐廳吃飯,並打算和朋友慶祝生日。她先前已告知餐廳會自行帶蛋糕,亦得知店舖會收$100的切餅費,事主覺得沒有問題便欣然接受。她用心地準備了一個很精緻的cupcake旋轉蛋糕,小小的迴轉帶上有9個可愛的杯子蛋糕,賣相超呃like,不過餐廳經理見到後就指要逐個cupcake收費,因此切餅費一共是900元港幣。由於價錢突然貴了9倍,事主最後決定不吃蛋糕,只拿出來拍照打卡,最後臨時找尋地方再享用cupcake。

港女 蛋糕
(圖片來源:Facebook@香港茶餐廳及美食關注組)

餐廳現身回應引發公關災難

雖然最後事主小事化無,決定轉場再吃就算,但一眾網民就被焫著,大鬧餐廳收費離譜,隨後餐廳就有在Facebook帖文回應事件,當中表示確實有向顧客收取切餅費:「經與當值餐廳經理了解後,經理承認當日曾經與顧客指出需要按每件cupcake收費,而顧客最後決定不在餐廳享用,所以最終餐廳沒有收取900港元。公司絕對無意收取900港元9個cupcake」當中又解釋在一般情況下,參考一般磅裝蛋糕,切餅收費為每個100港元,而非磅裝蛋糕則彈性處理,因此對於經理未能與顧客達成共識感到抱歉。

港女 蛋糕
(圖片來源:Facebook圖片)

港女 蛋糕
(圖片來源:Facebook圖片)

網民怒轟:逐件真係over咗!

餐廳的回應不但沒有為大家平息怒火,反而是網民更加鼓譟,認為上述回應根本向事主致歉,而是想「塞住網民把口」,紛留言表示:「規則係你哋定,你哋喺規則上面贏咗,恭喜晒」、「準備同朋友慶祝生日。佢鍾意食花塔餅,請問如何收費?」、「有冇準備個磅?係咪一入嚟即刻要磅一磅個蛋糕先?如果多咗0.1磅係咪要收多$100? 」、「唔怪之得咁多港人上深圳廣州消費…」、「香港生意差系有原因嘅, 你就唔好怨點解個個都去北上消費遊客又唔嚟啦,你睇下呢啲咩服務質素? 價錢都已經唔係平」、「經理係天才,諗到一個幫公司賺多幾百蚊嘅方法。」

亦有人替餐廳平反指店家已一早列明會逐件收費,而經理也有再特別提醒,已經很貼心了,「每件計,鬼叫佢帶九件。自己蝕底冇得怪人」、「佢唔係唯一一間係咁,我都試過有餐廳係咁,講明逐件蛋糕收,就算細件蛋糕一樣,人哋規矩係咁,有出聲提你已經算係咁,咪再搵地方食咗佢囉」。

圖片來源:Facebook圖片、Facebook@香港茶餐廳及美食關注組、