Anson Lo的粉絲多不勝數,不時都在大型活動上看到「神徒」的粉紅海。然面早前在Facebook群組中「好Fashion呀你」有網民分享自己與男友每次拍拖都會帶上Anson Lo公仔,她不明白「點解帶住Lolo周圍出街影相都要畀人公審」,直言與男友私下相處與他人無關,不過帖文卻引起了不少網民們討論「睇到啲字都燥」、「鍾意得anson lo 都係神神地」。

港女逼男朋友每次出街都要帶「撈撈」 被圍攻即反駁:我叫佢做咩就做咩!

事緣有港女在Facebook群組「好Fashion呀你」開文,指自己喜歡Anson Lo,認為身邊的男朋友真心愛自己,所以都很支持她追星。她在文中道:「我哋成日出街都會帶住啲Lolo公仔,我叫佢擺喺隻公仔塊面度影都仲得啦!我叫佢做咩就做咩,關你哋L事?我條佬都未出聲⋯你有資格講咩?香港人真係好多事⋯⋯」。而帖文中更附上一張照片,相片可見一名男生雙手揸緊「撈撈」大頭公仔遮擋自己的容貌,站於電影宣傳牌旁影相打卡。

港女 男朋友
(圖片來源:Facebook@好Fashion呀你)

網民:睇到字都燥底!

有網民看到樓主的分享後,紛紛留言指「鍾意得anson lo 都係神神地」、「睇到啲字都燥底」、「佢打咁多字,當條仔好似隻狗咁」、「係囉~ 自己P個anson LO上去咪咩都唔洗搞,又唔會比人cap圖笑」、「你自己擺上公開group就唔好話人哋多事,所以算喇,不如po返去AL/鏡 group圍爐仲好」、「其實鍾意邊個無問題,對耳低無問題、塊面膠無問題、個鼻痴上去無問題、笑起嚟無曬表情無問題、唔理兄弟半身癱瘓照搵真銀無問題、非曲我真係覺得無問題,問題係我哋講嘢又話要X曬我哋全部,我覺得好矛盾」、「從文字中見唔到佢有尊重男性」、「你係咪以為自己帶個anson人形公仔出街」、「隔住個公仔頭都FEEL到佢(男朋友)唔願意」。

港女 男朋友
(圖片來源:Instagram@ansonlht)

網民翻出驚人言論:做你男朋友真係慘過單身

然而,網民為了拆穿事主真面目,在網上翻出其驚人言論,認為「做你男朋友真係慘過成世單身」。網民在留言區展示截圖,指事主曾發出一討論,稱「有無人男朋友顏值唔係好高?有時望多陣都想嘔」。當時帖文吸引200人討論,同時被指「好唔尊重個男朋友」,再加上今次事主的「撈撈圖」,網民稱「睇字已經聞到陣臭X味」、「呢啲人我真係會大把大把煎埋去」。

港女 男朋友
(圖片來源:Facebook@好Fashion呀你)

圖片來源:Instagram@ansonlht、Facebook@好Fashion呀你資料或影片來源:原文刊於新假期