臨近四月,日本迎來櫻花季節,不少港人都會專程到日本賞櫻,拍下不少美照上載到社交媒體!近日,就有網民表示在日本見到一名港女日本睇櫻花時做盡失禮行為,最後更驚動當地警方。

0
日本迎來櫻花季,唔少人都專程到日本賞櫻。(圖片來源:Unsplash@bady abbas)

港女日本賞櫻超失禮 為影相用腳架打人

近日,就有網民在Facebook群組「HK Express 香港快運及旅行資訊關注組」發佈一則貼文,當中講到自己週一(25/3)於新宿御苑睇櫻花,當時大家都非常有秩序地排隊影相,此時一位男士攞着相機拍照時,突然有位女仔手持腳架及手機走近男生,起初事主以為二人識,豈料時候發展急速轉彎:「個女仔突然間大聲『接』一聲,攞起腳架打落男仔隻腳,跟住就行開去第二個位影相。個男仔講咗一句wtf,個女仔就好惡、好大聲用粗口問候男仔娘親,鬧個男仔影相影咗好耐阻住佢影」,值得一提,由於該女生有著「好純正港式粗口」,因此事主就認為對方同樣來自香港。

0
樓主上載當時的照片。(圖片來源:Facebook@HK Express 香港快運及旅行資訊關注組)

港女爆seed狂爆粗+惡人先告狀

樓主當時正在拍攝,因此二人的爭執一同拍下來,他發現其實當時男生只是拍攝了38秒左右,並非港女所說的「影咗好耐」,而港女隨後的行為更是越發失禮:「個女仔就一路講粗口,好大聲好嘈好失禮,個男仔叫佢收聲」

而港女就用電話拍下男生的樣貌,遭對方一手推開,之後港女疑似想惡人先告狀:「個女仔不停大叫用中文同英文話好驚跑去搵公園警備員,個女嘅不停咁大叫話自己一個人嚟旅行依家好驚,話個男仔襲擊佢。」

0
(圖片來源:《 愛回家之開心速遞 》劇照)

港女失禮行為驚動日本警方 結局睇到網民一肚氣

被襲擊的男士馬上叫警備員報警,港女得知事件後即刻表示自己趕時間走先,就遭警備員制止,不過涉事男士卻如對方所願讓對方先走,而自己在現場待了一會兒亦都走了。

由於警察事隔很長時間才到達現場,當時現場的兩位主角都已經先後離去,僅樓主在現場,因此他就把手中的影片交給警察,而當地警員亦都表示:「個女仔的確係犯法,不過個男仔走,警察話會試下聯絡個男仔同叫我哋將手機條片畀佢哋幫個男仔,所以睇下有冇辦法聯絡過男仔。」

0
由於警察事隔很長時間才到達現場,當時現場的兩位主角都已經先後離去(圖片來源:《噬亡村》劇照)

網民怒轟港人出國禮儀盡失:去到日本大把呢啲香港人

帖文中的最後,事主強調:「希望香港人唔好咁樣,大家去到外地都可以守規矩,講禮貌,唔好將香港聲大夾惡鬧人嘅文化帶到去其他地方。」

帖文一出引起不少迴響,不少網民都認為這位港女好失禮:「其實唔應該放佢走,好心地唔係咁用,留個犯法紀錄等佢唔洗再入境唔好有下個受害者…」、「大聲夾惡+中英文齊罵呢樣香港人絕對世一」、「去到日本大把呢啲勁失禮嘅香港人」、「如果佢真係香港人,真係失禮死人,話唔埋嗰個女仔有情緒病囉,好暴躁。」不過亦有人認為單靠服裝不像香港女生,認為可能是一場誤會。

圖片來源:Unsplash@bady abbas、Facebook@HK Express 香港快運及旅行資訊關注組、《 愛回家之開心速遞 》劇照、《噬亡村》劇照