好不容易終於熬過疫情3年時間,現時終於開關當然要旅行吃喝玩樂,不少人更是1個行李出發,回程帶著兩個行李,而一些不能托運的行李就要手提上飛機,如果大家難以在艙頂放置櫃提放行李,又是否會找空中服務員幫忙?最近就有港女乘坐飛機時,因身高問題不能取手提行李於是向空姐求救,不過就遭對方拒絕,令事主嬲爆在網上控訴對方的行為,不過網民見到後不但唔支持,更怒指女事主是一名西客!

港女 國泰 有港人不滿空姐的態度,於是在IG Story寫長文投訴,豈料反遭網民公審。
有港人不滿空姐的態度,於是在IG Story寫長文投訴,豈料反遭網民公審。(圖片來源:《愛·回家之開心速遞》劇照)

港女唔夠高拎行李向空姐求救遭到拒絕 嬲爆寫長文投訴

近日,一張IG Story截圖在網上瘋傳,當中女事主以「希望有Cathay嘅朋友識佢同佢講聲,我會去投訴佢」並公開空姐的姓名。事源飛機降落後,事主嘗試在艙頂放置櫃領取行李,不過行李靠深處的位置,就算「伸長隻手」仍然與行李有一段距離,因此女事主就向空姐求救,不過對方就表示:「你可能要自己搵個男士幫你,因為我都好矮幫唔到你」,隨後就有位男士主動幫事主領取行李,成功解決問題,不過事主就因為空姐的行為嬲爆!

港女 國泰 港女不滿空姐的態度。
港女不滿空姐的態度。(圖片來源:網上圖片)

港女鬧爆:點解你返工要我搵人幫手?咁你咪好歎!

文中女事主控訴空姐的行為,表示「想問一下做空姐唔係度過高,拎到行李先做到咩?同埋點解你返工要我搵人幫手?唔係你叫空少幫手?咁你咪好歎?」又指出自己當時身穿裙裝,為了取行李就有跳動的行為,剛好見到涉事空姐與同事有講有笑,令事主認為是自己走光遭對方取笑「當然我聽唔到,但佢同事係聽完佢講之後,然後望住我條裙,令到我覺得佢哋係笑我」對於這個情況深感無奈。

港女 國泰 於是寫長文投訴。
港女寫長文投訴。(圖片來源:《校對女孩河野悦子》劇照)

網民唔撐港女行為 原來同呢個原因有關!

事主的經歷引起不少討論,不過大家不但唔撐樓主,更反指對方是「西客」,事關空中服務員沒有義務為乘客提放行李,在國泰航空在乘客安全守則中,當中就寫明「請將任何因過重而難以放進艙頂放置櫃的的行李寄艙。我們的空中服務員不能為你提放行李」。

港女 國泰 空中服務員沒有義務為乘客提放行李
空中服務員沒有義務為乘客提放行李(圖片來源:國泰官網截圖)

網民斥:有公主病但冇公主命

因此不少網民紛紛留言表示:「其實空姐都係著裙」、「空姐本身就唔會幫手搬行李,有晒指引」、「典型自己條命就喺命,人地條命唔喺命」、「件行李拎唔到本身就應該check in,一個人明知hand carry要抬上去放,有公主病但無公主命」、「到底仲有幾多人唔知道, 空姐duty係唔包幫你搬行李?」、「因為大家對空姐一定要掂到行李位先至合資格呢樣嘢太根深蒂固,大家就覺得空姐係需要幫手搬行李」、「真係正西客!」

港女 國泰 空姐空少曾分享指香港客人其實最難搞示意圖,非當事人)
(空姐空少曾分享指香港客人其實最難搞(示意圖,非當事人)圖片來源:電影《中國機長》劇照)

圖片來源:愛·回家之開心速遞》劇照、網上圖片、《校對女孩河野悦子》劇照、電影《中國機長》劇照