天氣慢慢轉涼,不少人都選擇留在家中,躲在被窩中暖笠笠。每到冬天,出街和沖涼就成為一件極度困難的事情,只因想到除衫一刻已凍到頂唔順。早前,有一位港男就在網上崩潰發文,直指女友一向都不太喜歡沖涼,而到了冬天就更甚,以現時情況恐怕女友可以「成個月唔沖涼」。有見及此,他與女友制定了一個「沖涼條件」,雖然奇招有效,但卻引來另一方面的反效果,令他大呻「而家我仲驚」!

港女長期不願沖涼頭髮油到反光 男友用1招解決反而更驚!

估計大家對冬天唔想沖涼都頗有共鳴,但為了個人衛生仍然會堅持每日沖涼洗頭。早前,一位港男就表示他的女朋友與正常人不同,一向都不喜歡沖涼,炎炎夏日即使「出咗一日街成身汗都可以幾日唔沖涼」,而到了天氣寒冷的冬天更加變本加厲,就算「個頭油到好似識反光咁」,仍然拒絕沖涼,無視個人衛生問題。雖然事主已經在家中安裝了浴室寶,希望女友可以在溫暖的環境下沖涼,豈料女友仍堅持己見,令事主擔心「怕佢一個月都唔沖涼」。

沖涼 示意圖,非當事人)
事主的女朋友唔鍾意沖涼,天氣凍的情況下有可能「成個月都唔沖涼」。(示意圖,非當事人)(圖片來源:日本富士電視台《朝5晚9》劇照)

男友用金錢誘惑成功逼女友自動沖涼

眼見女友對沖涼如此抗拒,加上天氣似乎會保持寒冷,事主就想出1個奇招,期望能夠透過利益,鼓勵女友每日沖涼。事主表示自己為了令女友沖涼,不惜開出驚人條件,直指「只要每日都肯沖涼嘅話,我就每日畀佢碌我張信用卡一次」。條件開出後,事主開心發現女友對這個方法頗為受落,現時不但肯每日沖涼,連「個頭都唔油」。

沖涼 示意圖,非當事人)
事主靠信用卡幫手,成功解決女友唔沖涼的問題。(示意圖,非當事人)(圖片來源:SBS《社內相親》劇照)

奇招引來反效果 網民共鳴:我女朋友都係咁!

雖然奇招成功令女友沖涼,但卻為事主本人引來反效果,只因在條件開出後,事主幾乎每日都收到短訊通知「張卡碌咗幾多幾多錢」,金額由數百元到數千元不等,直言「女朋友真係一啲都唔錫住我張卡用」,更令他崩潰大呻「諗到下個月要找卡數就開始有啲驚」。

沖涼 示意圖,非當事人)
雖然女友終於肯沖涼,但眼見女友不斷碌卡,令事主不禁擔心自己下個月找卡數的慘況。(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》劇照)

事主女朋友不愛沖涼的經歷引起網民熱議,不少網民直言如此漠視個人衛生實在「好難頂」、「個人會發臭」、「So dirty」、「大陣咸魚味」,更建議事主與女朋友分手,只因太污糟實在影響觀感。而同時亦有不少網民表示「有共鳴」,只因他們自己的女朋友同樣不愛沖涼,日常只會「搵支水」噴一噴及抹一抹代替一切沖涼步驟,令他們不禁懷疑港女是否真的如此污糟。

沖涼 示意圖,非當事人)
有網民表示自己的女友亦一樣,「噴下水就當沖咗」。(示意圖,非當事人)(圖片來源:MBC《她很漂亮》劇照)

事主開出什麼條件令女朋友自動沖涼?

眼見女友對沖涼如此抗拒,加上天氣似乎會保持寒冷,事主就想出1個奇招,期望能夠透過利益,鼓勵女友每日沖涼。事主表示自己為了令女友沖涼,不惜…詳情請看

不少網民表示對女朋友唔沖涼有共鳴?

事主女朋友不愛沖涼的經歷引起網民熱議,不少網民直言如此漠視個人衛生實在好難頂,更建議事主與女朋友分手,同時亦有不少網民表示有共鳴,自己的女朋友日常只會…詳情請看

圖片來源:日本富士電視台《朝5晚9》劇照、電影《咒怨》劇照、SBS《社內相親》劇照、MBC《她很漂亮》劇照、TVB《愛回家之開心速遞》劇照