近日,有位香港的女網民在 Dcard 討論區發文,以《男朋友餐餐帶我食譚仔,同同事就餐餐大魚大肉》係題,不滿男朋友每次出外只會和她吃譚仔或茶餐廳,她更表示從來也沒有拿男朋友與其他人的男朋友比較,一直以為男朋友是為了省錢,也願意接受現況。直至一天,她發現男朋友每餐與同事會到較貴價的餐廳,每一餐如是,當中包括如放題、高級西餐廳、燒肉、壽司等等,令她苦呻:「原來佢唔係鍾意慳錢。」

撰文:AT|編輯:RF|資料來源:Dcard討論區|圖片來源:Youtube頻道@TJ SamGor 譚仔三哥截圖、Dcard討論區截圖、ViuTV《大叔的愛》劇照

港女苦呻男友要求餐餐食譚仔 揭吝嗇真相「他原來無慳過錢」
(圖片來源:YouTube@TJ SamGor 譚仔三哥截圖)

網民留言無謂因為一個人而質疑自己

帖文引起網上討論,吸引不少網民留言,其中有位網民認為樓主不應懷疑自己,並指出「一對比你就應該明啦,對女朋友應該係比佢最好嘅嘢先係!男方沒有把樓主當成女朋友吧!你已經好好,佢唔識珍惜咪由佢,無謂因為一個人而質疑自己。」

(圖片來源:)
(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》劇照)

網民認同男友做法:與朋友聚會才會捨得花費5至6百元

有其他網民嘗試分析樓主的男朋友狀況,指出「會唔會係要應酬同事陪佢地食飯用得太多錢,所以平時先食平啲慳錢」、「你地經濟情況差得遠唔遠?你會唔會口頭禪成日話食咩好貴好貴咁」。還有網民分享自己的做法,表示如非特別節日要慶祝的話,也不會選擇吃貴價餐廳,只是吃吃平價餐廳也很滿足,而且每次也實行「AA制」,這樣不會逼使他要花錢,同時也可以吃自己喜歡的餐廳。反而,與朋友聚會,一餐每位花費5至6百元,也覺得是可以接受的範圍。

港女苦呻男友要求餐餐食譚仔 揭吝嗇真相「他原來無慳過錢」
(圖片來源:TJ SamGor 譚仔三哥截圖)

女朋友不明白當中的原因 網民建議轉個方式思考

有網民建議她應該要與男朋友當面說清楚問題所在,嘗試跟對方溝通,慢慢了解男朋友的想法。也有人建議樓主可以轉個方式,去思考男友的用意「咁諗你會開心啲,佢無同你食唔代表唔肯,佢同同事食唔代表係佢揀,係同事揀佢為左迎合先食,佢無理由要成班同事同佢一齊慳」。該網民亦認為樓主男朋友可能知道自己女朋友不介意,所以才會這樣做,但未必是故意。

(圖片來源:Dcard討論區截圖)
(圖片來源:Dcard討論區截圖)

(圖片來源:Dcard討論區截圖)
(圖片來源:Dcard討論區截圖)