有人說情侶要去過旅行先會知道大家的真相目,近日就有港女與準老公一家7口去旅行,更貼心出一半錢做旅費。最後居然因為一個貼心舉動被男朋友鬧爆,有可能連婚都結唔成。網民就勸事主分手:「淨係個男人都唔要得,早走早著」、「結婚等如跳入火海」等。

港女倒貼男友一家7口去旅行 因一個舉動被罵 網民:快分手

近日在Facebook群組「扮工室Online」中有網民分享自己正準備與男朋友一家人去旅行,因為二人已有結婚打算,所以事主不但出錢資助一半旅費,請未來老爺奶奶、大嫂一家三口及小叔,一共8人一齊去日本旅行,但最後因為一件事令到二人關係產生芥蒂。

港女倒貼男友去旅行 gt12 港女倒貼男友一家7口去日本旅行
港女倒貼男友一家7口去日本旅行(圖片來源:unsplash@Redd F)

事主貼心幫男方一家買篋被罵

事主擔心唔夠篋用,而未來奶奶亦開聲話要買篋,所以就自己出錢買了4個篋,老爺一個、奶奶一個、剩下兩個就準備給大嫂一家及小叔。

不過在買篋當日,男友就不滿指:「點解要買咁大個篋,拎都拎到攰」、「屋企無位擺咁多個篋」,不停鬧事主「好蠢」,但又未能提出「唔夠篋用」的解決方案。

港女倒貼男友去旅行 gt12 事主貼心買篋被嫌屋企無位放
事主貼心買篋被嫌屋企無位放(圖片來源:unsplash@American Green Travel)

未來奶奶、大嫂又鬧埋一份

事主臉帶笑容回到男朋友屋企,以免被老人家察覺到二人吵架。怎料,未來奶奶同大嫂又鬧埋一份:「買咁多喼屋企又無位」,不停鬧事主好蠢。老爺眼見事主眼濕濕已經安慰事主,但未來奶奶同大嫂就無停口:「話你兩句就想喊,第時小朋友點點點」。

港女倒貼男友去旅行 gt12 未來奶奶同大嫂又鬧埋一份
未來奶奶同大嫂又鬧埋一份(圖片來源:BB來了 劇照)

事主:鬧完又無實用建議

事主就指:「咩都我安排晒, 出錢我都畀咗一半, 我做錯你話我蠢可以,但可唔可以畀啲有用嘅提議!成家人都係咁, 為咗個篋可以話到我喊,第時再有咩重要嘢要討論真係不敢想像」,更問網民:「個旅行仲去唔去好?」。

網民:分手

有網民就建議分手:「盡快分手,記得問男朋友追回旅行錢」、「幾個篋就睇到佢全家真面目,重講將來?」、「分手啦,請晒佢屋企人去旅行仲要你幫手出一半錢…..你條仔真係識計數呀」、「請埋佢家姐一家三口同佢細佬?佢哋無做嘢定全部拎綜援?」等。

而行李箱問題,網民就建議:「篋其實有摺合式,或者套裝(大中細可以入埋慳地方)或者似紅白藍袋咁而底有轆嘅,摺埋好細,慢慢推或拉」、「篋如果唔係自己用,我覺得問人借比較好」等。

圖片來源:unsplash@Redd F 、 unsplash@American Green Travel、BB來了 劇照 資料或影片來源:扮工室Online