有打工仔日前在網上發文「今日終於第一次喺巴士度瀨屎」,對此行為他感到十分抱歉,逼不得已只好在巴士行駛途中排便。事後,事主想藉此機會分享,提醒大家要在乘搭長途巴士前,要考慮好自己的身體狀況,如感到肚痛時千萬不要搭巴士。

撰文:AT|編輯:JA|圖片來源:《女王辦公室》、《大叔的愛》、KMB Facebook

港人長文自爆坐巴士「瀨屎」!

每位打工仔早上趕上班都是分秒必爭,所以也很理解事主的經歷:「要返工,所以都係頂硬上去搭車」。事主當日趕上巴士後,惡夢開始來臨,因感到肚痛故立即在下一個車站下車:「我即刻二話不說㩒鐘落車,落完車又好似冇咁急。」可是卻因時間關係,逼於無奈他只好選擇再上巴士,更直言「今次真係搏一搏,再唔上車就遲大到。」

(圖片來源:九巴)
(圖片來源:九巴)

惡夢再來臨 提醒鄰座注意望得到體諒

事主繼續車程後,再感到肚痛。他直言沒法忍到,最終意外地在巴士上層座位上排便。「瀨屎」前事主亦溫馨提醒鄰座注意,表示「我用手機開safari打左幾個字:我就快瀨屎,唔好意思」,希望鄰座可體諒。

(圖片來源:《女王辦公室》)
(圖片來源:《女王辦公室》)

有網民留言,提議長途巴士應提供廁所:「好彩我唔係住新界地區,我是腸胃差的人。其實長途巴士應該有廁所,特別係屯門線。」同時,如打工仔早上有意外遲到,要得到老闆的體諒也不容易,網民已想到主我管的反應說:「如果係老細,一定會話,點解你唔早啲岀門口呀?」

(圖片來源:KMB Facebook)
(圖片來源:KMB Facebook)

網民分享巴士上奇事 搭巴士可體現獅子山精神!

巴士上看見需要幫忙的婆婆,網民遇上獅子山精神:「有一次我喺勝利道亞皆老街交界,見一個女人幫緊一個衣衫比較不整潔嘅婆婆,婆婆失禁,一褲一腳都係泥,我當時見個女人好冷靜,我就冇上前睇吓有D咩可以幫,可能佢地已經等緊救護車,其實香港人嘅獅子山精神就係咁!」

(圖片來源:《大叔的愛》)
(圖片來源:《大叔的愛》)

九巴仔教你3招攻略:人有三急點算好

九巴Facebook 專頁回應事件,更分享了《九巴攻略:搭車先嚟人有三急?》,共提出三招解決方案;包括善用App1933搵定「廁所位」、分散注意力(打下機、睇下女神IG,眨下眼就可以落車啦!)和大力捏住虎口位(大拇指&食指掌骨間靠近食指處)。

Tags :