近年不少港人也會北上吃喝玩樂,貪內地物價低,無論食物或消費都比香港便宜很多。然而日前有港男自稱打算去深圳平平地食餐生日飯,但埋單竟叫價2千人民幣?大叫「今日真係交足智慧稅!」,不過帖文發布被網民揭發真相!

北上消費$2000一餐 港男:今日真係交足智商稅!

日前,有港男在討論區分享北上消費的經歷,早前因為女友生日表示想到深圳食飯,當時港男仍心想:「正啦,平平地百幾蚊食個生日飯,慳返唔少」,結果到店看價錢牌時「睇到個價錢嚇X死我」,港男馬上在微信向朋友借$500人仔頂一頂,他在菜單上看到午餐肉和粟米比香港貴數倍,就以為是一碟幾Kg地上菜,怎料「X你份量仲少過我平時食早餐」。結帳時驚訝看到竟要$2,030人仔,再尿遁向朋友借一千多元,大呻「今日真係交足智慧稅!」,又問「究竟邊啲X街,成日吹深圳食野好平好抵。香港打邊爐平均200/位任食,下次香港打邊爐算數!」

0
(圖片來源:討論區圖片)

0
(圖片來源:討論區圖片)

0
(圖片來源:討論區圖片)

網民嘲:鬼叫你沖大頭鬼!

網民對事件的評價褒貶不一,不少人指港男自己不識價充大頭鬼「人哋食蝦滑,你就食龍蝦滑!人哋食養蝦,你就食花竹蝦!兩千蚊仲要唔使+1仲想點X樣?」、「你呢啲餐牌香港咪又係幾千埋單,蠢多過充大頭」、「如果係相啲料,2千唔貴呀」,亦有網民指這餐飯確實太貴「一人1000?食埋啲打邊爐cheap嘢,喺香港有咩食唔到」、「好多返去食劣食就話大陸啲嘢平」。

0
(圖片來源:討論區圖片)

0
(圖片來源:討論區圖片)

真相大反轉!網民:偷圖作文!

不過,事件發酵一陣,竟發現出帖港男原來並非原圖作者,只是轉載了其他食客的圖片,再改寫內容!原圖是來自Facebook群組「深圳大灣區好去處開心share」,有食客開心分享在深圳消費的心得,帖文一開頭已戴定頭盔「如果北上只求「平價」,請繞道!」,並大讚圖中的餐廳「呢間我絕對會再去!好掛住個湯底!」、「環境、招呼都一流」等等,又指該店性價比高。因此,港男亦遭網民大鬧「偷圖作文」!

0
(圖片來源:討論區圖片)

圖片來源:討論區圖片