【極品老細事蹟】極品老細事蹟多不勝數,你我老細一樣做到,要列舉出來簡直易如反掌,但論到要選出其中最極品的幾款行徑就實在不容易(皆因都好極品)。最近連登討論區有網民討論起極品老細事蹟,其中幾款簡直聞者傷心、聽者流淚,原來用PowerPoint剪片、日日粗口問候都未算離譜,有老細居然有更離譜的要求!

撰文:CY|圖片來源:LIHKG

網民列舉瘋狂老細事蹟 用powerpoint剪片、粗口問候都未夠癲

有港人在連登討論區中以「一人一個痴X線老細事跡」為題分享極品老細事蹟,提及到自家老細「每封e-mail都要print出黎,print完要手寫Job Reference,所有嘢都要人手Mark Record」,不說還以為回到清朝。如此經歷原來未算震撼,更引來大批港人繼續分享經歷,嚇到大家腳震震!

(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》)
(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》)

例如有網民話「叫個做Margin Financing嘅iBanker寫 UI/UX design」、又或者「同秘書去開房拎張單比Account嬸嬸Claim公數」、還有「用PowerPoint剪片」和「瘋狂用粗口問候,又掟釘書機,踢櫃」,以上一切居然都未夠癲。

(圖片來源:PowerPoint)
(圖片來源:PowerPoint)

獲得較多網民迴響的事蹟,講起一位極品老細,由於「公司啲人做幾個月就走,啲人出出入入,有次請咗新人返嚟,老細話想請人食Welcome Lunch,到差唔多食完要畀錢時,老細話:『唔係喎,一陣你做得幾個月就走,我咪蝕晒?我都係唔請你喇』」,簡直堪稱一絕,達到無人之境。

(圖片來源:Unsplash@notethanun)
(圖片來源:Unsplash@notethanun)

亦有一宗離奇事蹟,有極品老細在員工OT到深夜1時,在社交媒體通知全體員工「聽日開八半(8:30am)」,並要求員工到達公司後要自拍並傳送上群組作證,又是一宗極品老細案例,但竟然並非獨此一個,有網民回覆指「好似我老闆」,原來如此上司比比皆是,聽到好唏噓。

(圖片來源:Unsplash@huntersrace)
(圖片來源:Unsplash@huntersrace)

亦有老細鬧人時完全抽離自我,明言「你係有料嘅話,你唔會係呢到返工」;亦有老細要求員工如未完成工作,請開OT,直到月尾有員工遞交OT Form卻震驚反問「嘩,開咁多OT嘅?」,不過無論魂不附體還是日日食火藥的老細,實在多不勝數、亦無法滅絕,各位打工仔能夠做的,或許聽編輯一句:「共勉之」。