自從日本將福島核廢水排入大海後,不少人都擔心再吃日本海鮮會受輻射影響,更因此而出現不同與核污染相關的爭論。香港大學化學系博士K Kwong經常在社交平台分享化學相關知識,今次核廢水事件亦不例外,早已列10點證明對食海鮮影響不大,不過有網民就認為他的見解有誤,更入侵他的社交平台洗版圍插。K Kwong當然對此感到不滿,不但逐個留言親自回應,更Cap圖發文指這些人「拉低人類EQ」。

核廢水 韓國死魚 K Kwong
(圖片來源:討論區圖片)

網民洗版圍插 K Kwong 嬲爆親自逐點回應獲高EQ讚賞

K Kwong為化學系博士,他所解釋的事實賦有公信力,堅持以數據說理,惟自從日本排放核廢水後,有大批網民堅持否定K Kwong以科學角度作解釋的講法,更不停湧入他的社交平台洗版留言狂罵。而近日有消息指韓國海域有大量魚類死亡,這批網民再把話題與核廢水掛鈎,到K Kwong社交平台再度挑戰。而K Kwong眼見有一大批網民留言,即時親自回應,逐點擊破。有網民指在日本傾倒核廢水後,「韓國嗰邊死咗好多魚喎」,K Kwong就表示「其實夏天好多人浸死,亦有好多人食雪糕,但係咪食雪糕令人浸死?」亦有網民貼出一張福島核電廠當年處理失當的歷史,K Kwong反駁道「點解你唔講埋二戰打敗導致污水有害?同我講科學呀唔該」。有網民質疑他「除了氘其他不說?」、「還有很簡單的道理,如果安全為何要起千幾個儲存倉呢?不一早排大海?非要等到儲存倉爆滿才自私排海?」,K Kwong激動回應指「濃度呀!你一次過食一包超市鹽就立即死,咁你平時食飯啲鹽又無事喎,點解嘅?」

核廢水 韓國死魚 K Kwong 逐點回應。
逐點回應。(圖片來源:Facebook@K Kwong)

核廢水 韓國死魚 K Kwong 好有耐性。
網民指K Kwong回應網民好有耐性。(圖片來源:Facebook@K Kwong)

核廢水 韓國死魚 K Kwong
(圖片來源:Facebook@K Kwong)

網民大讚有耐性:真係班門弄斧

K Kwong隨後將這些留言連自己的回應Cap圖展示,並發文斥這些是「拖抵人類平均 IQ嘅人」。而其他網民看到後,紛紛大讚K Kwong「好有耐性」,明明知道這些人所說的內容不合理,但仍然願意花時間解說,「你真係好有心,簡直係重溫緊化學課(免費補習)實在太有耐性」,有網民更揶揄這些心「其實同人類重有一段距離」、「D人睇嘢唔睇源頭」,更有人笑稱這群熱心網民質疑K Kwong的化學知識無疑是「班門弄斧」、「自己攞嚟X」。

核廢水 韓國死魚 K Kwong K Kwong完全不擔心核廢水。
K Kwong完全不擔心核廢水。(圖片來源:Facebook@K Kwong)

K Kwong撐核廢水 早已列10點證影響不大

在日本將福島核廢水排入大海後,不少人都對此議論紛紛,而不時都會在網上分享自己見解的香港大學化學系博士K Kwong亦在社交平台上列出10點,出盡力證明核廢水的影響不大。他表示核廢水的濃度低,因此不怕福島核電廠水,同時亦不支持政府禁日本10個縣海產品,認為若果真的實行是「搵嘢嚟做」。而他亦嚴聲澄清指氚同碳14並不會留在人的體内,直指「佢哋生物半衰期得幾日」,又揚言核廢水絕對不會影響日本出產的生果,只因「海嘅水係上唔到陸地灌溉系統嘅」,可見對是次問題完全「無驚過」。

核廢水 韓國死魚 K Kwong 列10點證核廢水影響不大。
列10點證核廢水影響不大。(圖片來源:Facebook@K Kwong)

圖片來源:Facebook@K Kwong、討論區圖片資料或影片來源:原文刊於新假期