前TVB主播柳俊江於上周五(5/1)被發現在大埔黃宜坳的一間村屋內燒炭,消防接報到場發現柳俊江昏迷,當場證實不治。據了解柳俊江有治療心理疾病的紀錄,疑與同居女友吵架後輕生,事情震驚網民,不少網民為此感到惋惜。而化學博士K Kwong就事件作出回應,不過就遭網民轟冷血!最後K Kwong急補鑊,卻被指越講越衰,令不少網民表示:「好失望,冇諗過你會講埋啲咁嘅嘢。」

柳俊江 KKwong 柳俊江的逝世震驚不少網民
柳俊江的逝世震驚不少網民(圖片來源:IG@ryanlau88)

K Kwong以「加沙論」評論柳俊江離世事件 遭網民圍攻:冷血!

在柳俊江離世的當日下午,K Kwong在Facebook發帖文表示:「生命誠可貴,RIP。加沙地帶啲人都唔想放棄自己生命,你就…….」帖文引起不少迴響,網民對於此番言論感到相當不滿,除了認為對方相當涼薄,更沒有尊重死者。

柳俊江 KKwong K Kwong的言論引起不網民怒轟冷血。
K Kwong的言論引起不網民怒轟冷血。(圖片來源:Facebook@K Kwong)

為此大家留言表示:「情緒病識咁樣諗,就無情緒病啦」、「你不知道他經歷了什麼!兩件事也不應混為一談,請尊重死者。」、「講化學你就係權威,但希望你唔好用批判角度去評論呢件事,尤其係對於情緒病嘅人,建議你做下呢方面嘅功課」、「講埋啲乜嘢上帝製造生命好寶貴,難聽過粗口,再一次印證有某些宗教信仰嘅人,只識尊重自己個上帝,但永遠唔識尊重人哋,只有自己個上帝同埋自己啲弟兄姊妹先係人」、「佢日子有幾難過,只有佢自己才知道」、「你身為半個公眾人物有一定嘅影響力,係呢個時候blame the victim唔止涼薄,仲有可能令其他有輕生念頭嘅人對求助卻步。」

K女郎為K Kwong補鑊 網民:點解唔自己拆?

帖文的熱度居高不下,翌日(6/1)K Kwong再度出po補鑊,不過當中的居然是貼出其經理人「K女郎Caca 」的感想,當中寫了8大重點。

柳俊江 KKwong K女郎Caca 寫長文為K Kwong 解釋
K女郎Caca 寫長文為K Kwong 解釋(圖片來源:Facebook@K Kwong)

  1. Caca都經歷過好多心理同情緒問題,幸得身邊間斷性有朋友關心,又遇上K Kwong在身邊一直支持,以及Tim Sir 等各方的幫助。
  2. 因為我好熟悉K Kwong,佢係一個好有愛心,會將最好的給予身邊的人,將自己放到最後。所以對於呢個post可能有好多人都誤會咗佢的意思,但其實K Kwong只係覺得痛心和可惜,因為我哋都識柳爺。柳爺係一個有能力的人,所以K Kwong更加痛心點解佢要選擇死。情況就正如個仔死咗,個阿媽都會哭著講:「阿仔,點解你要咁傻…」
  3. 呢個post就正正顯現咗,人所帶出的心情,別人未必感受到他真正想表達的感受和意思,所以就會形成「批判」,而「批判」對說出感受的人又會有咩影響?大家又有無去諗過?呢個都係會造成壓力爆煲而變成情緒病的源頭?
  4. 希望大家能將「批判」變為「關心和了解」人背後的真正意思和感受。
  5. 雖然我是經理人,但對於我旗下所有的KOL我都會俾他們自由發言和做自己想做的事,如果發現有可以改進的地方,我會與他們私下溝通及了解和尊重他們的感受和想法。
  6. 大家都希望呢個世界有每個人都有發言的權利,討厭被「禁言」,所以同樣地,我不會行使作為K Kwong專頁管理員的權利去刪除他任何的post,但我會與他作進一步的溝通。
  7. 希望大家可以藉此事件,了解多啲情緒病的成因,去自省及放下批判心,多了解和關顧人的感受(就算是陌生人),大家共同努力創造有「愛」的社會。
  8. 大家有咩唔開心出現情緒問題,同唔到身邊人講,記得要搵幫助。

對於上述文字,並不是所有網民都收貨,有人鬧爆表示:「作為經理人駛打咁大段野咩?我教你啦,三隻字『我無錯』咪得囉」、「個post係K Kwong出,點解唔自己拆,要由K女郎解釋。博士,不如話個account被人hack咗」、「越講越衰,不如摺埋幾日先啦」、「仲要兜,即係點都覺得自己好啱,唔認有問題……」、「咁大個人都唔識人情世故,唔識講嘢。講到自己咁叻,不如讀下基礎輔導學先講嘢啦。」。

圖片來源:IG@ryanlau88、Facebook@K Kwong