東張西望|有人為了愛,不惜犧牲原有家庭,即使年過半百都依然要和「真愛」在一起。最近有52歲已婚婦人上《東張西望》求救,指自己經營髮型屋時意外認識了一位已婚金毛男,二人日久生情,即使大家各有家庭都無阻戀情,豈料同居後發生了一件事,令2人關係急速下滑,婦人更被打到口腫面腫。惡夢不斷發生,但金毛男仍死纏爛打,指「我離唔開你,我哋係天注定」,令她走投無路上《東張西望》求救,更指「驚我都要擺脫佢,失去幾多嘢我都要咁樣做」。

52歲已婚婦戀上已婚金毛男 以為找到真愛豈料是惡夢開始

52歲Phoebe為一名髮型師,而阿東則是客人,由07年開始阿東就到髮型屋剪頭髮,當時二人各有家庭,但卻互相產生了感情,直到08年正式一起。Phoebe指當初對男方有意思,但一直不敢表露出來,後來男方向她表白,指「佢話對老婆無感情,我對老公又無感情,終於就一齊咗,起初個印象好好」。

東張西望 已婚婦 左為阿東,右為Phoebe
左為阿東,右為Phoebe(圖片來源:TVB《東張西望》)

東張西望 已婚婦 2人各有家庭,但堅持發展為情侶
2人各有家庭,但堅持發展為情侶(圖片來源:TVB《東張西望》)

直到後來男方登堂入室,到了她的髮型屋做髮型師,更發展到同居關係。原本以為好甜蜜,但現時卻變到「好驚啊,晚晚瞓唔到,提心吊膽,好驚佢邊晚會打我」。事關有一次二人吃完晚飯後,Phoebe在路上遇見了一名男客人,2人「隨便講咗幾句」,回到家阿東即變臉。「佢話我唔鍾意你同男人講嘢,佢哋個個都係鹹濕佬,想嚟溝女人,唔可以同男人講嘢」,二人隨即發生口角,阿東更大聲爆粗狂鬧,指「我識到你呢個女人真係神經病,你去死啦」,然後Phoebe就被阿東拳打腳踢。「佢一手的起我對腳,吊起我成個人,扯我件衫,扯心口,好大力推我落牆同推落床。試過用被焗住我,用腳踩我個頭」。

東張西望 已婚婦
(圖片來源:TVB《東張西望》)

東張西望 已婚婦
(圖片來源:TVB《東張西望》)

被打到口腫面腫,甚至第二日返唔到工,阿東動手後又旋即表示後悔,道歉講對唔住,更指「我都係太緊張你,我對你好好,你咁對我」。而Phoebe亦一時心軟而原諒對方。但由這次起,二人每次發生口角,阿東都會大打出手,而Phoebe亦有報警,但阿東即求饒,指報警會被拉去坐監,二人以後會分開,但Phoebe亦狠下心腸,把他送入監獄。

東張西望 已婚婦
(圖片來源:TVB《東張西望》)

東張西望 已婚婦
(圖片來源:TVB《東張西望》)

以為惡夢完結,但阿東出獄後又再重返髮型屋找她,並向她表示「我離唔開你㗎,我哋係天注定一齊,坐完出嚟又點」。Phoebe感到心累,懇求對方放過,豈料對方死纏爛打,指「你返大陸囉,我留香港,一係你消失」,但由於Phoebe不願放棄香港建立的生意和原本家庭,因而「焗住與敵同眠」,曾求對方「你放我走啦,我會同人講係你甩我」都無果。Phoebe指自己「真係想死,佢喺我心中係一個魔鬼,我無晒自己,無晒人生樂趣」。

東張西望 已婚婦
(圖片來源:TVB《東張西望》)

節目組踩上門搵阿東 男方即有另一個版本說法

而《東張》亦到髮型屋找阿東問個明白,起初他看見攝製組時即躲入洗手間,並大叫「打人已經係好耐之前嘅事啦,大家嘈交講吓咋嘛,好正常啦,而家無啦」。而過了一會兒,他又突然走近攝製組,並指另有實情。阿東稱「係佢箍住我喺房,係咁用個頭撞我個頭,成日咁做,我畀佢D鏈介傷」、「大家鬥氣咩說話都講啦,講說話咋嘛,異性講咋嘛,無打過,我都講咗後悔啦,動手係我唔啱,大家一句來一句去,我哋脾氣都差咪嘈交囉,道過歉啦,都已經錫返啦攬返啦」。

東張西望 已婚婦
(圖片來源:TVB《東張西望》)

東張西望 已婚婦
(圖片來源:TVB《東張西望》)

有攝製組在場,Phoebe即夠膽出聲,指「我地唔好一齊啦,分開啦,你又唔畀我離開,我唔想挽留啊」,阿東即回應「你唔想挽留還你唔想挽留,我都要講我心聲」。阿東不願分手,Phobeoe又不捨一走了之,大律師陸偉雄就建議向法庭申請禁制令,規定對方不可以在指定範圍內出現,若違反就有機會即時判處入獄。而Phoebe亦指自己已作最壞打算,為了擺脫魔鬼,「就算驚都要做,就算失去幾多嘢我都要咁做」。

東張西望 已婚婦
(圖片來源:TVB《東張西望》)

東張西望 已婚婦
(圖片來源:TVB《東張西望》)

網民:根本2個都唔抵幫

網民看到Phoebe的情況後,竟表示不值可憐,認為「根本係自己攞嚟」,指「唔啱又唔離婚,仲整個情夫,人哋坐監仲唔轉工搬屋,係咪嫌人生沉悶得滯」、「自己有家庭有小朋友都唔理,係要分開同個情夫一齊,其實都係自己衰」、「啲人成日話結婚後無感情,出去搵第二個最後先發現原本嗰個係最好」、「要離開就要狠心啲㗎啦,遇著恐怖情人就要用非常手段,繼續纏繞落去受傷都係自己」、「2個新港人有家庭仲咁做,根本都唔抵幫」。亦有網民指阿東根本是一名「食慣軟飯」的男人,「你有舖有錢,佢點會畀你走」、「睇個男人樣都係無錢又唔想做嘢,知晒你身家就緊係捉住唔放,咁大條水魚」、「對恐怖情人分手要狠,佢每次纏繞你,你一定要報警,唔好怕事。 過咗幾多年都好,唔好信佢改過自新,唔可以做朋友,唔好心軟」、「上東張咪仲衰,畀人打多幾錢重,個女人如果真係想離開佢,首先就唔好喺間髮型舖度做先啦,喺度困獸鬥」。

圖片來源:TVB《東張西望》資料或影片來源:原文刊於新假期