由視后李佳芯及周吉佩主持的TVB綜藝節目《日本18種住法》今晚(22/11)將播放最後一集。來到最終回,Ali 終於「打大佬」 體驗住凶宅!日文「凶宅」叫做「事故物件」,租金相比市價低廉,有人為了慳錢入住,亦有人為了賺錢入住。在日本有一種職業叫「凶宅試睡員」,業主會付錢給他們住在凶宅一段時間,幫助房子甩掉凶宅牌頭後再重新出租或出售。Ali今次還向住過17間凶宅的搞笑藝人松原田螺取經,學習入住凶宅的秘訣,松原教 Ali 以鹽做結界、以及用酒測試屋中是否有靈體。

李佳芯 ali 日本18種住法 李佳芯 由Ali主持嘅《日本 18 種住法》嚟到最後一集喇!
由Ali主持嘅《日本18種住法》嚟到最後一集喇!(圖片來源:TVB大會提供)

Ali 挑戰入住凶宅 事前唔敢詢問發生咩事

入住凶宅前,需要到速成班特訓,隨後Ali即可入住凶宅,入住前她說:「我冇問(間屋發生過)咩事,唔要知太多,愈知得多愈亂諗嘢。」Ali 入到屋後即時以鹽做結界及在大廳放了一杯酒,又以聖木煙燻全屋去除負能量,聖木一點即著之餘火勢亦不小,Ali 見狀忍不住說:「平時喺屋企點,要好耐先着。未試過咁大火!」

李佳芯 ali Ali向住過17間凶宅的搞笑藝人松原田螺取經,學習入住凶宅的秘訣
Ali向住過17間凶宅的搞笑藝人松原田螺取經,學習入住凶宅的秘訣(圖片來源:節目截圖)

李佳芯 ali 日本18種住法 李佳芯 入住凶宅前向松原田螺取經。
入住凶宅前向松原田螺取經。(圖片來源:大會提供)

李佳芯 ali 日本18種住法 李佳芯 入住凶宅前向松原田螺取經。
入住凶宅前向松原田螺取經。(圖片來源:大會提供)

李佳芯 ali 日本18種住法 李佳芯 入住凶宅前向松原田螺取經。
入住凶宅前向松原田螺取經。(圖片來源:大會提供)

Ali聽到門外有聲 嚇到即時大叫

Ali 入住凶宅後怪事連連,除了帶備的電筒竟然沒電,換衫時又聽到門外有聲,疑似有人想闖門而入,令Ali嚇至大叫一聲!最終Ali決定不關燈睡覺,不過幸好最後相安無事,安眠至天光!試瞓完凶宅後, Ali去到京都入住度假屋、順道學習投資之道,日本因為地價便宜,吸引不少外國人在遊客區買地起樓,自己用來度假之餘、又能短期出租賺錢。Ali 其後聽到一間度假屋價錢大約只需 5,000 萬日圓(約260萬港元)時,即豪氣說:「我要買10間!」

日本18種住法 李佳芯 Ali 入到凶宅第一時間整結界。
Ali 入到凶宅第一時間整結界。(圖片來源:大會提供)

日本18種住法 李佳芯 Ali 要整結界保護自己。
Ali 要整結界保護自己。(圖片來源:大會提供)

日本18種住法 李佳芯 Ali 神情緊張。
Ali 神情緊張。(圖片來源:大會提供)

日本18種住法 李佳芯 Ali個樣好緊張。
Ali個樣好緊張。(圖片來源:大會提供)

日本18種住法 李佳芯 Ali 換衫時冇啦啦聽到門外有聲,即時嚇到尖叫!
Ali 換衫時冇啦啦聽到門外有聲,即時嚇到尖叫!(圖片來源:大會提供)

日本18種住法 李佳芯 Ali 瞓唔瞓到呢?
Ali 瞓唔瞓到呢?(圖片來源:大會提供)

李佳芯 ali
(圖片來源:節目截圖)

李佳芯 ali
(圖片來源:節目截圖)

Ali自爆勁怕黑:真係唔會住凶宅

而早前在香港宣傳節目時,Ali接受TVB娛樂新聞台亦有提住凶宅一事的體驗:「本身Ali真係唔會住凶宅,真係冇可能,但為咗節目就…都係一個幾好體驗。」Ali續說當時心情十分害怕:「我一出Trip就已經係好難瞓得著嘅人,加上我怕黑嘅,所以只要一熄燈我就會自己嚟㗎啦,個啲亂諗嘢恐怖嘢。何況你知道自己住緊凶宅,所以當晚唔好話可以瞓,我只可以話我冇熄燈。」

日本18種住法 李佳芯 Ali真係好驚。
Ali真係好驚。(圖片來源:TVB 娛樂新聞台)

李佳芯 ali 日本18種住法 李佳芯
(圖片來源:TVB 娛樂新聞台)

圖片來源:《日本 18 種住法》節目截圖、TVB大會提供