香港的麥當勞一直都被大眾視為「頹食」,但不少港人就分享去日本一定要食麥當勞的早餐,又列出多個日本麥當勞必食選項,當中最受歡迎的就是McGriddles,更稱:「M記可以做到咁嘅質素可以做一個景點」!

日本麥當勞必食早餐 同一樣嘢但外國高質好多

港人必食之選:McGriddles、麥樂雞

網民分享日本早餐必食McGriddles(マックグリドル),這是日本自2007年推出的早餐食品,只有在部分歐美國家、新加坡及日本發售。它的內餡與香港的豬柳蛋漢堡一樣,不過McGriddles的外皮是用抹了楓糖漿的熱香餅,所以入口鹹甜鹹甜、脆脆的,十分受港人歡迎。有不少網民指:「每次去日本,我係必食呢個包」、「Pancake包真係正到癲,嚟緊去9日想日日食」、「返咗香港做手信」、「我臨走嗰日仲偷偷買咗兩個返香港」等。

港人必食 日本麥當勞早餐
必食McGriddles(圖片來源:Facebook圖片)

網民其次認為必食麥樂雞,事關跟餐可配麥樂雞指:「麥樂雞同熱香餅,無得輸」、「最普通麥樂雞同薯條都好食過香港」、「熱辣辣脆口麥樂雞」、「日本麥當勞嘅麥樂雞係超好食」。亦有網民指兒童餐玩具精美、 武士漢堡、蝦堡等好好食!

港人必食 日本麥當勞早餐
常駐蝦堡(圖片來源:日本麥當努)

日本麥當勞比香港優勝的地方:文圖落差不大

網民認為日本麥當勞與香港麥當勞最大的分別是「足料、用心製作」,網民指:「真係有成塊芝士」、「個包仲有M記logo」、「熱辣辣」、「真係足料同好食」、「份量好夠」等。

網民又貼出多張日本麥當勞的成品指:「工整到呢」、「出品好似影廣告相咁」、「好似全部嘢大啲厚啲」等。

港人必食 日本麥當勞早餐
好整齊(圖片來源:Facebook圖片)

港人必食 日本麥當勞早餐
好似影廣告相咁(圖片來源:Facebook圖片)

網民:香港麥當勞個包好細

網民認為香港麥當勞質素比不上日本指: 「香港麥當勞個包好細」、「想當年返到屋企得5件麥樂雞」、「一開個包裝紙打風咁樣」、「而家嗰啲完全無質素可言」、「餐廳怕你辣親口,會整份凍餐你食;薯餅怕太硬太熱,凍咗先拎畀你」等。

圖片來源:Facebook圖片資料或影片來源:Facebook@千之味刺身壽司專門店