疫情結束後,唔少人都紛紛去旅行同朋友玩番夠本,不過去旅行能否玩得盡慶,旅伴的選擇就相當重要。近日,就有網民在討論區中以「一人一個kam爆旅伴」的帖文,當中講到自己的辛酸旅遊經歷,令唔少網民有共鳴,更細數有以下行為的人均為旅行雷隊友,直言「永不錄用,唔會再一起去旅行!」

0
同朋友去旅行注定反面?(圖片來源:《我的少女時代》劇照)

9大雷隊友行為|1. 毫無時間觀念

事主就在帖文中寫到,自己的旅伴沒有時間觀念:「日日都搞到勁晏先出到門,或者成日都要跑住咁趕車。有時分開行下,約定某個時間地點見面,又會過晒時都未返嚟,勁無嚟搭霎」

9大雷隊友行為|2. 淨係望手機

現時唔少人都係手機中毒者,幾乎不能在沒有手機的情況下生活,不過去到旅行仍然機不離手,就唔係人人都可以接受。事主就控訴朋友熱愛使用Facebook、Instagram等等的社交平台:「佢又唔係好似KOL咁瘋狂打卡update近況。只係無意義咁碌,一日可以幾個尿袋都唔夠用,借埋我個尿袋俾佢都chur晒,到底你係去旅行體驗當地人生活,定係轉咗個地方做緊香港平時會做嘅嘢?」

就有其他網民表示同意,說到:「我個fd都係瘋狂玩social media玩到無晒data,結果要同佢喺當地再買電話卡,去得7日都買咗兩次電話卡。」

0
(圖片來源:《原諒他77次》劇照)

9大雷隊友行為|3.不願意食當地食物

去到其他地方旅行,總會有一些特別的食物,就有網民抱怨朋友不願意食當地的食物,儘管己經係乾淨衛生亦都不願意,令人頭痛。

9大雷隊友行為|4.以為有錢大晒,對當地人不尊重

9大雷隊友行為|5.自私,不為他人著想

有網民表示:「想去嘅地方就吹人去,人地想去嘅就畀面色人哋睇。」、「以為自己係公主,要估佢想做啲咩,好難頂」、「突然間黑面,自己走左去,又唔出聲,更影響去旅行嘅氣氛。」

0
(圖片來源:《我的祕密花園》劇照)

9大雷隊友行為|6.又懶又freeride

去旅行前總有很多事情要準備,不少人都會一起分工,因此都討厭freeride的存在:「唔幫手plan行程都算!問你意見揀咩酒店又潛水唔出聲,都算!出發前得我一個騰嚟騰去搞唱錢,同埋去深水埗買上網卡,我就出錢出力,得佢舒舒服服!」、「不停點人做嘢,自己己得把口,唔幫手、唔用腦埋怨!」

9大雷隊友行為|7. 金錢糾紛

無論幾friend都好,一講錢就會傷感情,就有網民抱怨朋友唔會夾錢,只會花自己的金錢,不過情況調轉,對方就會馬上問你拎錢。

9大雷隊友行為|8.影相打卡難題

去旅行當然想留在倩影,因為去旅行影相總會出現2大問題。分別是嫌棄對方沒有影相技術:「都明白唔係嗰個人都係專業攝影師,但係我幫你影到咁靚,你幫我影嗰啲張張都炒車,構圖同角度都出晒事,好意思咩!」,以及認為朋友係打卡怪「幫佢影相話人影得佢對腳唔夠長,臉唔夠尖,眼唔夠大」。

9大雷隊友行為|9.爭廁所用

經歷一日的行程大家都已經非常疲倦,不過總有人就要搶先用廁所,就有網民表示:「去完玩嗰個都好累,總有個人係都要話自己沖先,話接受唔自己沖涼嗰陣個地下係濕,都算!但係可唔可以快啲!搞咗成半個鐘都未沖涼,好離譜!」、「沖完涼好似打仗咁,整到成地水好噁心」、「仲有當酒店係自己屋企咁,沖足成個鐘係想點?」

0
(圖片來源:《咒怨》劇照)

同朋友去旅行注定會出事?

為此,唔少網民紛紛認為「去一次Trip就知個 friend或甚至伴侶能否長久相處」、「講到底都係自己責任,事實證明要帶眼識人,唔好出發先知原來係傻X,到時就真係喊三聲」、「自己一個去旅行就唔會有呢啲問題」、「同人去旅行不嬲都onX」、「自己去旅行最爽,應該要去試一次」

圖片來源:《原諒他77次》劇照、《我的祕密花園》劇照、《我的少女時代》劇照、《咒怨》劇照