香港樓價遙不可及,一間不足100呎的納米樓也叫價數百萬,非常誇張。日前有網上流傳新移民媽的影片,片中的她聲稱自己以270萬買了本港80呎的蝸居,更大言不慚「香港月入只有3-4萬元的都屬於低下的了」,片段即引起網民質疑及不滿「皮膚咁白一定係做地盤」、「香港月入3-4萬係低下?咁你內地$10時薪叫咩」。

新移民媽花270萬來港買80呎蝸居 稱香港月入3-4萬屬低下

這位化上濃妝的媽媽一開門就穿家居服接受訪問,指自己為了帶孩子來港讀書,於是賣了鄉下的屋籌錢來港置業,足足花了270萬買80呎蝸居。拍片者一入門時即笑指「要打側身先行到入嚟」,媽媽則笑稱這間屋算是「活得精緻」,指自己和兒子會擠在一起睡。屋內除了有一張碌架床,更有迷你小廚房和乾濕並用的洗手間,單是這個1平方的洗手間已佔40萬。而媽媽亦自己花心思把雜物放在同一個櫃,看似整齊。

新移民媽 270萬
(圖片來源:Facebook@裝修有設計)

拍片者到問道,指香港生活得如何時,這位媽媽即表示香港生活挺好,人工高,單是做刷牆都有$1,200-$1,500一天;而在香港月入只有3-4萬的人,她形容為「已是低下的了」。加上香港教育和醫療都不用錢,所以她覺得住在這裡好處有很多,但不在表面,要慢慢住下來才可以感受到香港的好。

新移民媽 270萬
(圖片來源:Facebook@裝修有設計)

新移民媽 270萬
(圖片來源:Facebook@裝修有設計)

港人:夠膽話月入3-4萬係低下?

訪問片出街後,不少港人洗版留言,指「呢啲片真係睇壞人」,認為「香港月入3-4萬係低下,咁你內地時薪$10係咩?」、「呢個阿姐一定係高收入人士啦,皮膚咁白一定係做地盤」、「又呃人落嚟香港拎福利,一般一工資都係2萬幾炸,咁8成香港人都係低下啦」、「270萬有會所嘅樓都買到,一定大過呢度,仲喺度吹」、「270萬呃鬼食豆腐,吹水都唔好吹咁大,當人傻㗎」、「真係優越感爆棚,講到大陸生活幾好,要嚟香港幾折墮」、「好想知佢用咩方法申請來港,點睇佢都無番工,日常生活支出嘅又點嚟」、「女騙子,呢啲片真係CLS」、「香港沒有陽台?得你家先無啫」。

圖片來源:Facebook@裝修有設計資料或影片來源:原文刊於新假期