每到新年,到長輩家拜年便成為一件非常麻煩的事,禮數之事不能錯,加上一個不小心說了些不得體,不應該說的話,更會令自己在長輩心目中的印象大打折扣。有男生在 Dcard 討論區上分享帶女友上門拜年時發生的尷尬事,第一次登門已被阿媽「搞砸成場戲」,自己墜入分手危機,指「真係要多謝老母啦今次」。

拜年
(圖片來源:《公屋‧居屋‧私樓》短片截圖)

阿仔第一次帶女友上門拜年 阿媽爆出一句令全場秒靜:慘了!

見家長最忌「反客為主」,女朋友登門拜訪,門面送禮動作成例行公事。以為處理好男女朋友問題便可安全過關?不!最重要的還是管好父母一張嘴!有男生在網上分享女友拜年「惡夢」,先指「呀媽有啲問題,講嘢唔經大腦」,續指自己第一次帶新女友到家裡吃飯拜年,媽媽一見到女友突然當著他面說:「你上個禮拜帶番嚟嗰個唔係呢個嚟㗎喎」,事主聽到後即大嚇一跳,即時補鑊指「你唔好攞呢啲嚟講笑」,因為自己上一次帶女性回家已是 3 年前,即當時的前女友,而媽媽因記錯而說錯話。

拜年 媽媽一見到女友,突然當著他的面說「你上個禮拜帶番嚟嗰個唔係呢個嚟㗎喎」。
媽媽一見到女友,突然當著他的面說「你上個禮拜帶番嚟嗰個唔係呢個嚟㗎喎」。(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB@《愛回家之開心速遞》)

拜年
(圖片來源:《愛回家》劇照)

女友聽罷即寫「小氣簿」追根究底 男友大呻:比老母玩X死

事主馬上向女友解釋只是媽媽記錯,自己最近根本沒有帶過其他女人回家,然而女友到現在都不肯相信自己,更直言自己今次「真係比老母玩X死!」。

拜年 女友到現在都不肯相信自己,更直言自己今次「真係比老母玩X死!」
女友到現在都不肯相信自己,更直言自己今次「真係比老母玩X死!」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB@《愛回家之開心速遞》)

網民爆笑當睇戲 大讚:伯母真識做!

看到事主的遭遇後,一眾網民的留言都相當爆笑,有不少網民對於媽媽的行為都感到有趣,直指「伯母識玩」、「試下唔畀家用,或者畀多啲家用」,不過也有網民關心媽媽的健康狀態「帶你呀媽睇下醫生好喎⋯⋯」,又覺得可能是因為媽媽不喜歡這個女生而故意為之,「擺明阿媽唔鐘意啦,你當佢傻嫁咩」、「佢係咪好憎你女朋友」,希望事主可以盡快解決事件。

拜年 也有網民覺得可能是因為媽媽不喜歡這個女生而故意為之。
也有網民覺得可能是因為媽媽不喜歡這個女生而故意為之。(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《嚦咕嚦咕新年財》截圖)

圖片來源:TVB@《愛回家之開心速遞》、電影《嚦咕嚦咕新年財》截圖