去韓國亦是另一個港人熱愛的旅遊熱點,但有不少網民認為只有港女才會喜歡去韓國,認為「去完一次唔想再去」,而且價錢與日本差不多,相比之下日本就吸引得多。帖文更有不少網民認同:「食下嘢ok,但真係無咩玩」、「紅葉季以外,其他日子真係少景點,又唔係特別吸引」等。

網民批評韓國「只有港女鍾意去」網民反擊: 首爾以外唔係咁

近日於討論區上有網民以「其實係咪得港女先咁鍾意去南韓」為題,指出韓國去完一次就唔會想再去:「嘢食真係完全唔啱食,醬油蟹好多蟲唔敢食,好多地方好舊,好似返咗內地咁,啲人行路唔知點解凈係識橫衝直撞, 同價去日本玩正好多」 。不過就有網民指出其實港女以外都有好多人鍾意去!

批評韓國似返咗內地 gt12 有網民認為韓國食物完全唔啱食
有網民認為韓國食物完全唔啱食(圖片來源:《韓國留學Day Day晴》)

批評韓國|01 同韓劇有極大分別:好似內地

有網民就指出一落地同內地沒有分別,去到市中心一落車以為自己去咗廣州,批評韓劇中的畫面指拍得太好,現場簡直是「幻想破滅 」,更有網民指去韓國寧願近近日去深圳東門玩, 大讚車程又短,嘢食又平。

批評韓國|02 紅葉季以外時間無嘢好睇

有網民就認為其實紅葉季節去韓國都不錯,不過其餘日子很少景點。雖然食物不錯,但食多幾日就開始厭,整體而言,去過一次就夠。

批評韓國似返咗內地 gt12 而韓國櫻花都幾靚㗎
而韓國櫻花都幾靚㗎(圖片來源:IG@wengshao0406)

批評韓國|03 無嘢玩

有網民就指出玩樂方面「麻麻地」 ,對遊客來說無咩特別好玩。

批評韓國|04 嘢食難食

食物方面,網民批傳統韓國菜味道全部差不多,稱韓國的西餐更加好食!

網民:啲女去追星買衫化妝姐

不過亦有網民指韓國櫻花亦十分漂亮,唔使去日本「人逼人」,自駕遊又平又方便。亦有網民認為同個人興趣有關:「韓國本身玩嘅地方真係唔多,你對fashion、kpop嗰啲無興趣咪悶」、「啲女去追星買衫化妝姐」、「韓國價錢正常過香港好多倍」; 亦有網民指出其他地方更有特色:「嗰次住海雲台附近,一起身就係陽光與海,成個環境好舒服,嘢食相對無咁辣」、「不過幾鍾意濟州島」等。

批評韓國似返咗內地 gt12 韓國的確有許多價格便宜又有設計的衣服
韓國的確有許多價格便宜又有設計的衣服(圖片來源:《韓國留學Day Day晴》)

圖片來源:《韓國留學Day Day晴》、IG@wengshao0406