聖誕假期剛結束,「扮咗工」三日,又迎來三日假期。假期流流長,單日確診數持續2萬宗,不少港人對室外活動相當「淆底」,所以假期活動都轉戰室內,約齊朋友或者和男友二人世界,「book 番間房stayacation」都是不錯的選擇。但近日竟有香港女生在網上論壇發文,指自己與男友二人一早安排好假日到酒店倒數的行程,但因自己經期到而被男友「放飛機」,網民狠批男友只當女生為性愛伴侶, 奉勸二人及早分手,但亦有大批網民反撐男方,指女方鑽牛角尖。若然你是事主,又會如何處理?

情侶倒數約食自助餐兼Staycation 知女友M到後男友即Cancel

新年將至,相信大家都為除夕倒數的場地「諗爆頭」,特別日子的酒店價格都會上調,要與伴侶於酒店跨年都價值不菲。但早前有港女於討論區發文,指自己因M到而被男朋友即日放飛機。事源港女與男友一早約定平安夜倒數當天的行程,先一起逛街、然後到酒店食自助餐後staycation。但港女起床後發現自己的經期到,然後告知男友「今日嚟M 唔想行咁耐街」,誰知男友竟回覆指:「你嚟M 咁出嚟仲有咩意思」,港女聽罷即不知所措,然後發文尋求網民的意見。

stayacation 女生月經來時,身體感到不適亦是難免的。
女生月經來時,身體感到不適亦是難免的。(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《想見你》截圖)

網民斥責男友只為「快活」而非真心:建議分手

網民起初斥責男友的行為十分可恥,認為「佢目的係床上運動,冇得完事就唔出lu」,只當女友為「工具而唔係正印」,並認為港女知道男友「成個腦淨係得性 」,應該「施主走得快好世界」,及早與男友分手。

stayacation 男友不應只要一心想著解決自己的性需要。
男友不應只要一心想著解決自己的性需要。(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《婚前試愛》截圖)

港男反建議來一場深度的靈魂對話

有男網民表示遇過類似經歷,因女方月經時會有身體上的不適,提議男方「試吓諗法子改改活動模式,行街時間可以調節吓,會陪你好好休息。酒店煲吓糖水,一齊睇吓戲。女仔來M身心都有影響,男人體諒吓」。又指雖則女友月經到,不能「快活」,但沒必要放棄整個行程,「Staycation都係志在兩個人相處下啫」,亦可能是一個難得的機會與伴侶促膝暢談,來一場深度的靈魂對話。

stayacation Staycation有充足的時間予雙方面對面地促膝暢談。
Staycation有充足的時間予雙方面對面地促膝暢談。(示意圖,非當事人)(圖片來源:MV《老派約會之必要》截圖)

姨媽到易「鑽牛角尖」 網民:你唔好將自己幻想當真先啦

但意見並非一面倒抨擊男方,而亦有網民認為可能是溝通上的問題,可能男方誤解女方的說話,指「有冇諗過佢意思係你嚟M都唔想同佢行咁耐,夾硬行街冇意思,而唔係一定同性有關」。加上女方正值月經期,可能情緒上的波動較大,容易「鑽牛角尖」,建議女方先詢問清楚男方所表達的意思,「佢係唔想出定係唔想行街only?」。更奉勸一眾女生不要先入為主,以為「男嘅去staycation 都係為尋開心」,無論有否發生都需要事前雙方同意,「係會想有,但都要搞得開心先得㗎,你唔想都逼唔到你㗎」。

stayacation 女生每月一次必需經歷的月經是比較容易影響情緒。
女生每月一次必需經歷的月經是比較容易影響情緒。(示意圖,非當事人)(圖片來源:Youtube@低清 Dissy截圖)

圖片來源:Youtube@低清 Dissy截圖、MV《老派約會之必要》截圖、電影《想見你》截圖、電影《婚前試愛》截