搭巴士難免會遇到人多的情況,就算是情侶或是大人帶小朋友,都難免要分開坐。日前有對情侶因為搭巴士人多要前後坐,女方為此極為不滿,更高帶諷刺地指令一個人佔雙人坐的乘客「成功拆散情侶」,事件令大批網民熱議,直斥「拍拖大L晒?」

情侶搭巴士無連位 港女極不滿:成功拆散情侶冇得一齊坐

日前有網民於Facebook群組「香港單身狗關注組」發文,發文同時上載了一張IG story截圖。 影相的港女當時與男朋友一同於一個巴士總站上巴士,但因為乘客眾多,而且沒有相連座位,因此兩人只可以一前一後坐。但她對此極度不滿,便在乘搭巴士時拍下一張與男友一前一後坐,男友右手往後拖著她的照片,並寫到:

真係唔太明啲人坐巴士個心態
總站上車
自己一個人又要坐雙人位
成層雙人位都係一個人
然後最後都係要同陌生人坐
但係就成功拆散情侶冇得一齊坐

巴士 雙人位 她對此極度不滿,便在乘搭巴士時拍下一張與男友一前一後坐,男友右手往後拖著她的照片
她對此極度不滿,便在乘搭巴士時拍下一張與男友一前一後坐,男友右手往後拖著她的照片(圖片來源:Facebook@香港單身狗關注組)

網民反問:我坐邊仲要問過你?

港女的IG story引起了過1,000網民熱議,不少人都認為港女的想法過於自私,各位乘客都是付出相同的車資,應享有同樣的權利,而不是搭程車還要看其他人的面色:「你估我好想同人坐咩」、「唔通周圍空我一開頭仲去搵個陌生人一齊坐?」、「坐巴士仲要顧埋人哋感受,人生好難啊」、「情侶大L晒?咪等下架囉」、「曲線話緊條仔無錢搞到要坐巴士啫」、「我坐單人坐雙人位嘅心態擺明就係拆散情侶」「有得俾你兩個都坐外面咪好囉,再嘈全部都坐外面一格(指走廊地板)」。亦有人勸港女逆地而處,將心比心:

如果妳一個人坐車,全車大量空位,突然有個麻甩佬周圍都唔坐,坐妳隔離。佢唔係因為妳正,係想留翻啲位俾情侶或帶小朋友嘅家長,妳又會出咩post呢?

巴士 雙人位 網民:「如果妳一個人坐車,全車大量空位,突然有個麻甩佬周圍都唔坐,坐妳隔離。佢唔係因為妳正,係想留翻啲位俾情侶或帶小朋友嘅家長,妳又會出咩post呢?」
網民:「如果妳一個人坐車,全車大量空位,突然有個麻甩佬周圍都唔坐,坐妳隔離。佢唔係因為妳正,係想留翻啲位俾情侶或帶小朋友嘅家長,妳又會出咩post呢?」(圖片來源:電影《劇場版大叔的愛》劇照)

同時也有網民想反問港女,「乜巴士有單人位咩?」結果就有網民搞笑回覆到:「有,輪椅個車位係單拖」、「揸巴士嗰個位囉」。另外亦有網民為這位港女提供解決方法:「下次搵個買得起車嘅男朋友嘛」、「真係唔明情侶點解唔坐大髀,想做連體嬰就坐大髀丫嘛!」

巴士 雙人位 亦有網民為這位港女提供解決方法:「下次搵個買得起車嘅男朋友嘛」
亦有網民為這位港女提供解決方法:「下次搵個買得起車嘅男朋友嘛」(圖片來源:電影《拆彈專家2》劇照)

圖片來源:Facebook@香港單身狗關注組、電影《劇場版大叔的愛》劇照、電影《拆彈專家2》劇照