正所謂「你有壓力我有壓力」,這些年來在交通工具上有不少男女老幼對罵打架的片段。早前網上瘋傳了一條新一代「巴士阿叔」與乘客們連番對罵的片段,「巴士阿叔」懷疑因為在巴士上層大聲用喇叭播歌,嚴重影響引起乘客們不滿,最後更引發了對罵大戰。

火爆阿叔巴士罵戰影片曝光 開大喇叭播歌被乘客投訴

「巴士阿叔」類型的影片總會「定期更新」,每隔一排就會有新的巴士阿叔因為不同大小事,而在巴士上與其他乘客或司機引發罵戰。日前,一條最新一代巴士阿叔的影片就在網上瘋傳,影片全長約2分45秒,可見一位身穿T恤短褲的大叔疑似因為在巴士上層大聲開喇叭播歌,引起其他乘客不滿,最後更開展連番罵戰。

巴士阿叔 巴士 火爆阿叔巴士罵戰影片曝光。
火爆阿叔巴士罵戰影片曝光。(圖片來源:Facebook@上水人大聯盟)

不滿被乘客指控 雙方大聲對罵:你先影衰晒中國人

涉事巴士阿叔在巴士上層大聲播歌,其他乘客因對其行為感到不滿而出言指責,要求他關掉手機喇叭,有乘客指出「成架車都喺度話緊你」、「你唔好咁厚面皮啦」、「你唔好影衰晒啲中國人得唔得啊你」,惟大叔不但未有理會,更即時反擊「你先影衰晒中國人」、「收X啦你!我唔驚你,使鬼驚你啊,收X啦你,發神經㗎你」。雖然其他乘客其後亦加入戰團,但大叔卻繼續堅持己見,更揚言「咩啊?報警囉!我真係報警㗎話畀你聽,報警㗎,成架車唔好行啊!真係short short哋嘅,我話畀你聽,我唔係好大聲」、「我有權聽歌!」

巴士阿叔 巴士 與其他乘客對罵。
與其他乘客對罵。(圖片來源:Facebook@上水人大聯盟)

司機1句KO 網民力撐:係要俾人鬧先安樂

大叔隨後又指自己的行為不是騷擾,反罵其他乘客「唔講道理」,更揚言「道理你唔夠我講得勁,講道理肯定勁過你,香港我住咗三十幾年,講道理你唔夠我勁。」眼見對罵聲不絕,終引來下層的巴士司機注意,片中最後疑似巴士司機向樓上高呼「好喇先生,唔好嘈喇」,場面才逐漸回復平靜。影片引起網民熱議,大批網民力撐乘客及司機的行為,狠批大叔行為自私,直指眾人「鬧得好」、「係要俾人鬧先安樂」,更有人建議「大家拎部電話嚟一齊喺佢耳邊畀佢聽」!

巴士阿叔 巴士 大叔一直堅持自己無做錯。
大叔一直堅持自己無做錯。(圖片來源:Facebook@上水人大聯盟)

圖片來源:Facebook@上水人大聯盟