寵物比起人類五感更為發達,因此更多飼主會對環境更為上心。日前就發生了一場憾事,一位主人因為冷氣機漏水導致外牆發黑,師傅維修後為外牆油油,家中愛貓因為吸入油漆內的甲醛而死亡,令主人傷心表示「我害死咗我隻貓」。原本同情她的網民卻因為事主一句話導致風向大反轉,炮轟她「唔好再養貓」!

屋企維修害死貓 主人:我害死咗我隻貓

昨日(9月20日)晚上有一位貓飼主於Facebook群組「天下貓貓一樣貓群組」發文,帖文第一句就寫上「我害死咗我隻貓」,吸引了大批貓奴目光。事主娓娓道出事件經過,事緣她屋企冷氣機漏水,導致外牆發黑,「執修部嚟咗5-6次都整唔好」,但因為該間房間本身本身無人住,所以執修部師傅就算維修用了頗長的時間,事主亦沒有埋怨。

貓 事緣她屋企冷氣機漏水,導致外牆發黑
事緣她屋企冷氣機漏水,導致外牆發黑(圖片來源:unsplash@ Vladislav Nikonov)

事發當日執修部再次上到她家中維修,她向師傅表示懷疑是裝機位置有問題,但師傅則堅持為喉管問題。而她家中有3隻貓貓與2位兩歲的小朋友,而師傅維修大約20分鐘後就表示要落樓拎工具,事主就順便帶咗仔仔出露台,「廢事我仔仔搞佢哋啲工具」。

貓 她家中有3隻貓貓與2位兩歲的小朋友
她家中有3隻貓貓與2位兩歲的小朋友(圖片來源:unsplash@Tran Mau Tri Tam ✪)

師傅突然油油 主人:無經過我同意!

大概20分鐘後,師傅再次到場維修,事主就到露台陪伴仔仔。過了不久她再次回到家中,突然有一陣十分刺鼻的氣味傳入她的鼻中,她立即開窗、開抽氣扇、開露台門散味。之後她步入房間內,赫然見到師傅「拎住桶嘢……喺到油緊我啲牆」!事主坦言師傅「事先絕無經過我同意,我亦唔明點解冷氣喉壞咗佢哋要油油」。

貓 之後她步入房間內,赫然見到師傅「拎住桶嘢......喺到油緊我啲牆」
之後她步入房間內,赫然見到師傅「拎住桶嘢……喺到油緊我啲牆」(圖片來源:unsplash@themephotos)

人貓天人永隔 主人極為自責:已向屋苑投訴及報警處理

在她離開屋企上班之前,她有檢查過貓貓無任何問題,而家中除了貓外,還有爺爺與2位仔仔在家中。到她下午5點放工回到家中,突然發現一隻只有4-5歲、一向身體健康的貓貓已斷氣。她即時帶貓貓到獸醫中心,可惜搶救無效。獸醫問到「你屋企係咪裝修過嚟」令她十分自責,同時表示「原諒唔到我自己,我已經向屋苑投訴及報警處理」。

貓 她下午5點放工回到家中,突然發現一隻只有4-5歲、一向身體健康的貓貓已斷氣
她下午5點放工回到家中,突然發現一隻只有4-5歲、一向身體健康的貓貓已斷氣(圖片來源:xFrame@xframe_official)

網民同情:唔好自責啦!

起初大批貓奴網民見到她的帖文都感到十分惋惜,紛紛安慰她:「唔好自責啦,你都唔想發生嘅」、「唔關你事,係佢哋油油之前冇問過你,不必自責」、「替你難過,別再責怪自己,沒有人想這樣的,不是你的錯」、「支持你追究,但樓主唔好太自責take care」、「唔好咁自責內疚,明白你會覺得係自己嘅責任,但不要太難過!」

亦有貓奴網民分享親身經歷:

之前屋企有白蟻
跟住有人嚟整我都話咗一定唔可以噴藥
之後師傅唔理係咁噴
佢話啲藥淨係對昆蟲有害
跟住我好大聲尖叫我話「你唔好再噴啦!!!!!!」

貓 起初大批貓奴網民見到她的帖文都感到十分惋惜,紛紛安慰她
起初大批貓奴網民見到她的帖文都感到十分惋惜,紛紛安慰她(圖片來源:unsplash@kristlisa)

事主前言不對後語 網上風向大反轉

但就在網民紛紛同情她與貓貓的遭遇時,事主在其中一個留言回覆到:

其實知道佢地嚟會上嚟前,貓貓已經入咗隔離房….同埋佢地早喺一個月第一次嚟之前,佢地話整好返個喉之後,會幫我油返個牆…所以我一早已經同我媽講咗會去佢到住一段日子,我係無諗過佢未整好個喉就油油上去。

貓 事主前言不對後語,原來一早就知會油油!
事主前言不對後語,原來一早就知會油油!(圖片來源:unsplash@Sven Brandsma)

事主這前言不對後語的回覆一出,就即時引爆網民們的怒火!

【指控事主推卸責任】「其實人哋真係冇責任要照顧你隻貓,照顧你隻貓嘅責任係你自己!再講一次,係你!自!己!你投訴乜嘢屋苑啫?!你又話牆滲水滲到黑晒,咁維修部梗係幫你做防水維修啦,就係咁簡單,如果唔係做漏嘢一陣又係俾你投訴。你自己唔留意細節,就將責任推卸落人哋嗰度,我建議你呢世人以後唔好再養寵物啦,否則下一次你屋企唔知發生乜嘢問題,又係將責任推卸落人哋嗰度,慘劇只會再次出現。」

【點出事主全程無出聲】「好心啦,識得講係自己害死隻貓仲打算去投訴冷氣師傅。唔好問點解會無啦啦油油,維修期間你全程喺屋企無出聲喎,當個師傅真係有問題原來接錯order做錯job,個問題都係你知道油油唔識得保護啲貓,到有朝一日你屋企油油隻貓都係死梗,咁個責任係咪係你到而唔係師傅到?」

【指事主無阻止師傅】「師傅都係聽order做事,師父唔會無啦啦過去油油,仲要屋內係有戶主喺度,有問題冇即時阻止、反映!」

【認為事主完全沒有自責】「其實你只係想開post取暖,第一句就話自己害死貓,但最終係將個責任比晒個裝修師傅,完全感覺唔到你嘅自責,只感覺到你推卸責任。」

【無即時檢查為飼主過失】「聞到有味即係貓貓都聞到,唔第一時間帶佢哋去診所檢查係你自己過失!」

【毫無危機意識】「要返工都臨時請假啦,自己一啲危機意識都無,仲諗住委過於人,貓貓有你咁既主人真係慘,愈睇愈嬲!」

【鬧爆事主不宜再養動物】「看了全段文字,我認為你不宜再養動物!根本做人態度也有問題!單位冷氣機漏水,師傅上來執漏維修,師傅跟order做完就走,你當時在場理應將家中小孩和寵物帶離維修位置!現在貓死了就推卸責任給他人,毫無道理!」

而事主也在風向反轉後潛水,暫未有上水回應網民指控。

貓 網民:「聞到有味即係貓貓都聞到,唔第一時間帶佢哋去診所檢查係你自己過失!」
網民:「聞到有味即係貓貓都聞到,唔第一時間帶佢哋去診所檢查係你自己過失!」(圖片來源:unsplash@Himanshu Choudhary)

圖片來源:unsplash@ Vladislav Nikonov、unsplash@Tran Mau Tri Tam ✪、unsplash@themephotos、xFrame@xframe_official、unsplash@kristlisa、unsplash@Sven Brandsma、unsplash@Himanshu Choudhary