雖然現時天氣寒冷,但不少港女仍然「愛靚唔要命」,繼續露肉露腿以示青春無敵,而近日港女潮流就興起穿著小背心的外面,套上一件超短款的長袖上衣,令到不少人相當費解。皆因其長袖上遠「布都無多塊,淨係遮到手臂」,不男女都直言「都唔知著嚟做乜」,雖然有港男表示眼睛可吃冰淇淋,大飽眼福,但對於這種未能禦寒的衣著仍然「成頭問號」。而現時亦有不少美女明星帶隊跟風,如Collar蘇雅琳、試當真Jessica,就連Anson Lo表演也有穿同一款衫,相當性感!

潮流 Collar—蘇雅琳樣子甜美,尤如鄰家女孩。
Collar蘇雅琳亦有穿超短款的長袖上衣。(圖片來源:Instagram@ivyso_officialfanclub)

港女:將身型比例拉高係唔同啲!

對於這種超短設計,有男士都表示視覺效果上「真係好正」,比起低胸露背deep v 賣弄性感的感覺,這種「露啲唔露啲」的潮流衣著,更令人想入非非,就好似回到初戀一樣,「露啲唔露啲,睇到人心思思」。而港女亦有一度解釋指,此設計容易將身型的比例穿著得比好,產生將身高比例拉高的視覺效果,「咁樣睇落條腰都幼啲」。

潮流 Jessica雖然瘦,穿起卻十分顯身材。
Jessica雖然瘦,穿起卻十分顯身材。(圖片來源:Instagram@krisssica)

網民:外露空心口扮ABC真係勁多餘

而另外一邊廂的網民,卻完全不認同「好正」的講法,認為這種「多餘」的穿著未能夠禦寒,「心口嗰塊布」沒有遮掩相當入風,覺得「著嚟唔知做乜,吹到連個心都凍埋」、「係度扮晒ABC咁」,而且更有網民直指「好地地著一件衫咪算,晒錢」,對於分開兩件衫但同時又著兩件衫有何意義,「仲要一件罩衫都要幾十至二百幾蚊,勁貴」,價錢等同於買一件可以好好保暖身體的衛衣或者一件外套,更有網民表示「身材好就話啫,平胸著完全無嘢睇」。

潮流 不少Instagram網上商台明碼實價標明價錢。
不少Instagram網上商台明碼實價標明價錢。(圖片來源:[email protected]

外國流行運動裝穿搭 Anson Lo都有著

衣著的自由每個人都有,網民經常都抨擊潮流的衣著,之前就有瑜珈褲、JK風等等,其實外國相當流行這種風格,為Long Sleeve Cut Out Crop Top,不少明星、舞者都有穿起這個著法,就連教主Anson Lo在舉行演唱會時都會穿起,其實只要當事人著得舒服、開心,就無問題了!

潮流
(圖片來源:Instagram@ansonlht)

圖片來源:[email protected]、Instagram@ ivyso_officialfanclub、Instagram@krisssica、Instagram@step_bystep、Taobao、Instagram@ansonlht