每人對自己居住環境要求各不同,有人會以地理位置為選擇條件,有人則以交通配套、人口密度作考量。而在港島區,太古城的樓價向來在地產界有「指標性」的反映,有人會以其為樓市走向分析之一。最近,有網民以「覺唔覺太古城比人吹大左」為題力數太古城5大特徵似公屋,豈料引起港島人連環反擊,期間網民互數各區,當中美孚、北角、將軍澳都上榜。

 太古城鄰近港鐵太古站
太古城鄰近港鐵太古站(圖片來源:MTR之今昔網站)

太古城被指同公屋相差無幾:樓齡差兼無會所

最近有網民開帖文指,太古城樓價高但所有條件均不符合高質住宅的要求,除了太古城中心有中產級數的感覺外並無可取之處。網民指:

  • 太古城40年樓齡,樓宇質素麻麻,同公屋無分別
  • 每棟都貼到密密麻麻,漏水單位又多,設施又老化
  • 商場嘢食好難食,搭車除咗地鐵其他都唔方便
  • 作為高樓價私人樓連會所都無
  • 位置唔係豪宅地段
  • 城市花園和富中心定位仲high class
  • 香港傳統中產Feel,講到幾實用咁都係用價錢去吹,都係咩人住就抬高個價。

 太古城被指似公屋
太古城被指似公屋(圖片來源:美聯物業網站)

港島人極力反擊:你住到入嚟先講嘢

 網民逐點反擊「公屋5大特徵」示意圖,非當事人)
網民逐點反擊「公屋5大特徵」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《親親我好媽》截圖)

對於「公屋5大論」一出,即時掀起連環反擊,有網民指帖主不知情況胡亂評論,「住到入嚟買得起先講啦」、「high唔high class係睇個人嘅」、「佢好就好在你唔識欣賞嘅位」。

樓齡

有網民指「太古城雖舊,但具999年期地契,不用交地租,十大屋苑只有太古城有這條件」、「太古城係少數永久地權無2047嘅問題」。

會所

眾所周知住宅設有會所的管理費用亦會隨之增加,「太古城沒有會所管理費平好多,住呢到就係唔想要會所」、「會所你去得幾多次,唔係成日用但又要畀錢」。

非傳統豪宅地段

網民指「太古城有大商場,附近有3間超市,基本生活所需有哂,校網唔錯,多細路學野補習場所,配套完善,最重要係港島無咩新供應,港島好難輸!」、「只不過係塊地貴?物業最重要就係Location」、「城市花園個商場死氣沉沉,和富望海,下面係東廊,大塵同嘈,望海又潮濕,無咩船,個海無咩野好睇」。

香港傳統中產Feel

網民指「同紅磡黃埔一樣,太古城有好多日本人住,而且係名設計師設計」、「住太古城嘅人身家隨時幾十億,住得舒服咪得,洗你嚟評?」「你不如話半山唔住得人,唔值咁貴仲好!」

另有三區被「拖」上榜

除了「護區」外,亦有網民指其他地區比太古城「吹得更大」,美孚、北角、將軍澳均上榜。

美孚

 美孚被指與太古城情況類同
美孚被指與太古城情況類同(圖片來源:美聯物業網站)

「情況同美孚一樣, 應該係住喺嗰度啲人係高級啲、係成個區係有中產feel,太古一路係出名多日本人住, 美孚就專業人士….係人令到佢升值」、「美孚差不多50年樓,人口老化嚴重,越黎越多菜檔、對天橋就好嘈下」。

將軍澳

 Popcorn商場為將軍澳地標之一
Popcorn商場為將軍澳地標之一(圖片來源:Popcorn網站)

「雖然得罪好多將軍澳市民,但用豪宅價錢住嗰邊,真心比發展商劏到一頸血。 人口密度高,配套又唔夠。 管理費又高,層樓又唔足尺。 根本唔值咁嘅價。反之,港島區供應有限,配套校網都比好多區好。 真係唔識野先會講將軍澳嗰啲豪宅好」。

北角

 北角被指有區內問題
北角被指有區內問題(圖片來源:香港鐵路大典網站)

「唔係住慣港島唔知,北角好多老人家,無大商場,得啲老式地鋪,條街就窄,人又多,老人家行得又慢,阻住哂條路,想行快啲唔使諗,無文化大陸人又多」。

網民指什麼因素覺得太古城不符合高質住宅的要求?

網民指太古城40年樓齡、設施又老化…詳情請看

太古城的地契有什麼特別之處?

有網民指「太古城雖舊,但具…詳情請看

圖片來源:Popcorn網站、TVB《親親我好媽》、美聯物業網站、香港鐵路大典網站、MTR之今昔網站