天水圍麵館事件今日事態再更新,天水圍情侶向麵館員工道歉後,被爆出男女方的職業分別是Sales和髮型師,情侶所屬的兩間公司都分別發出聲明割席,表示不想再被他們的行為影響到生意。女方的公司指已將解僱涉事員工,而男方的髮型屋則表示不會再提供場地予涉事男友。

DSE 2022放榜安排

天水圍麵館 男方工作的髮型屋聲明
男方工作的髮型屋聲明(圖片來源:LIHKG討論區截圖)

天水圍麵館 女方公司聲明
女方公司聲明(圖片來源:LIHKG討論區截圖)

天水圍麵館事件重溫

天水圍麵館一員工被指抽水女食客;女事主在網上指控該員工在送餐期間至少3度抽水,雖然當時員工已因為對食客造成不便而致歉,惟男友事後仍感不滿,決定在Facebook上公開其行為,又稱已報警處理,不過涉事餐廳卻在日前(17日)在 Facebook 專頁反擊,更公開CCTV以證員工清白。

天水圍麵館 天水圍 男店員奉餐經過女事主背後
男店員奉餐經過女事主背後(圖片來源:涉事餐廳Facebook專頁截圖)

天水圍麵館員工被女食客指3度被「掃背」

香港向來地小人多,而且租金昂貴,很多小店老闆都會租一些地方淺窄的舖位做生意。天水圍麵館事件發生在上星期三(13日),一對港人情侶在天水圍一間麵館用餐,期間懷疑男店員借奉餐為名,多次碰觸到其女友的背部,女友感到極不舒服,曾多次以眼神回望示意,但員工並未有留意到,男友其後在Facebook帖文中,指控該男店員「故意用下面頂我女朋友」。事後店家為澄清,曾發文回應指控,表示事件實屬一場誤會,男店員蒙冤受屈,並指「小店地方淺窄,有輕微碰撞屬常事,我哋都深感抱歉,我哋亦會加以小心」。

天水圍麵館 天水圍 當日男店員曾向事主兩人道歉
當日男店員曾向事主兩人道歉(圖片來源:涉事餐廳Facebook專頁截圖)

女事主補充:佢哋其他員工都唔會咁貼

事後,女食客再發文,為男友的帖文再補充真正的「事主角度」,「開頭一兩次佢前身貼住我後身,我都以為唔小心,唔緊要,之後我讓佢,推前張枱坐,佢再次前身貼住我後面勁埋身」、「佢哋其他員工都唔會咁貼,佢地係側面碰撞我,我覺得冇乜嘢,因為我知道係好迫,碰撞好難避免,但唔係好似佢咁貼住我」。女食客表示被掃背4至5次後,男友看不過眼才大喊一句:「係咪唔識講唔好意思借一借行唔到?」她又強調後面的位置不是店舖形容的「窄」,相信有足夠位置讓店員過,她最後也要求餐廳公開CCTV,還原真相。

天水圍麵館 天水圍 有另一位男店員也經過女事主後面奉餐,女事主沒有反應
有另一位男店員也經過女事主後面奉餐,女事主沒有反應(圖片來源:涉事餐廳Facebook專頁截圖)

天水圍麵館店家應女食客要求公開CCTV

其後店家也回應女食客的要求公開當日的CCTV,從畫面中所見,涉事情侶原本坐卡位,但眼見有圓枱騰出即調位。而在他們進餐期間,該位男店員的確曾3度經過女友人的背後奉餐,第一次因為兩桌之後太窄而疑似不小心碰觸,但另外兩次可見男店員嘗試保留距離,而非男友指控的「故意用下面頂佢女朋友」。

天水圍麵館 天水圍 涉事餐廳指出「本店已經回覆左呢位小姐,亦多次要求佢黎鋪頭同我地處理呢件事,但係佢冇出現….」,並再用3點反問事主
涉事餐廳指出「本店已經回覆左呢位小姐,亦多次要求佢黎鋪頭同我地處理呢件事,但係佢冇出現….」,並再用3點反問事主(圖片來源:涉事餐廳Facebook專頁截圖)

網民風向即逆轉 大讚好老闆

不少網民一見CCTV後風向即逆轉,留言指「條女自我感覺良好!以為自己好正,真係咩人都有,坐又要坐到無腰骨,呢啲人真係嘥氣」、「如果我係嗰位員工,我會告返嗰位女士轉頭,佢令到我心靈受創傷」、「得地方淺窄ge店鋪食野,你要預左咖啦,店員要工作難免會有碰撞,除非人地係特登啦,條片好明顯唔係啦」等等,也有網民留言大讚店主是好老闆,並指責男友沒有盡伴侶的責任。

天水圍麵館 天水圍
(圖片來源:涉事餐廳Facebook專頁截圖)

天水圍麵館 天水圍
(圖片來源:涉事餐廳Facebook專頁截圖)

天水圍麵館 天水圍
(圖片來源:涉事餐廳Facebook專頁截圖)

店家再在Facebook專頁上補充最新發展,指出尚未收到對方的報警通知,老闆又再列出3點清晰地反駁涉事情侶,還員工一個清白。

天水圍麵館 天水圍
(圖片來源:涉事餐廳Facebook專頁截圖)

資料來源:FB@Tin Shui Wai 天水圍

事情經過是如何?

女食客發文指,麵店員工於開頭一兩次前身貼住自己後身,而其他員工都唔會咁貼,又強調…詳情請看

CCTV畫面真相是如何?

天水圍麵館店家回應女食客的要求公開當日的CCTV,從畫面中所見,涉事情侶原本坐卡位,但眼見有圓枱騰出即調位。而在他們進餐期間…詳情請看

圖片來源:涉事餐廳Facebook專頁、Facebook@Tin Shui Wai 天水圍