正所謂「一日之計在於晨」,每朝起身嘆個豐富的早餐真是無比滿足,而大快活相信是大多港人選擇的快餐店。不過近日在Facebook專頁「香港茶餐廳及美食關注組」就有食客以諷刺語氣稱大快活早餐,到底發生甚麼事?

大快活雞扒細過太陽蛋!

近日有港男於大快活叫了脆香黃金雞扒套餐,包括脆香黃金雞扒、脆邊煎雙蛋、多士以及一杯熱飲。但當餐點來到才發現餐點份量驚人,從他附上的圖片可見雞扒「特別細件」,反而是旁邊的太陽蛋顯得更大,令事主都感到傻眼,諷刺地說:「大快活早餐雞扒份量,一個人真係食唔曬」。

大快活 雞扒
(圖片來源:Facebook@香港茶餐廳及美食關注組)

網民恥笑:係麵包太大!

一眾網民看到圖片後都感到驚訝,紛紛指出餐廳食物質素大不如前:「而家D雞扒,其實係1開2」、「雞扒細到…」、「1口雞扒」、「雞扒是陪襯的?」、「咁應該叫雞柳好D」。亦有網民幽默地回應事主:「你咁細食,可以留一半做午餐」、「麵包太大,應該要細d」、「你大食啫」、「蛋同麵包太大啫,幻覺黎,你厄我唔到嘅」。

大快活 雞扒
(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》劇照)

圖片來源:Facebook@香港茶餐廳及美食關注組、TVB《受回家之開心速遞》劇照