香港天氣又濕又熱,不少商店都會大開冷氣,但不是所有顧客都喜歡涼冷氣。早前,一名網民在Facebook「香港壽司刺身關注組」中分享寶琳壽司郎的冷氣奇遇記,事源網民認為壽司郎冷氣太凍,冷風直吹頭頂真的好難捱,於是向店員反映,然而店員的回覆竟令他感到驚訝和深表同情。

壽司郎 網友投訴在壽司郞冷氣太大,要求店員熄細冷氣被拒,原因太老實令網友不禁同情。
網友投訴在壽司郞冷氣太大,要求店員熄細冷氣被拒,原因太老實令網友不禁同情。(圖片來源:Facebook@SUSHIROHONGKONG)

壽司郎冷氣太凍食客要求熄冷氣 店員一原因拒絕:同事會熱

香港的商場、大廈,還是食店、巴士,無論是春夏秋冬,不論氣溫高低,都一定開著冷氣。有時食店冷氣開得太大,冷風兜頭吹,真的好易病,於是有時會耐不住向店員要求熄細啲冷氣,不過10次有9次都事與願遺,永遠只聽到:「唔好意思,中央冷氣無得較呀」 。不過凡事都例外,有位事主在Facebook「香港壽司刺身關注組」中分享寶琳壽司郎的冷氣奇遇記,指「當時頭頂大風吹住個頭,搵個侍應問吓可唔可以較細啲風,佢面有難色,我諗住佢跟住都係會講啲官腔,點知佢話因為同事要行嚟行去好熱,所以唔可以。我對此深表同情,最後唯有戴住風褸頂帽食埋餐飯(唔止我嗰枱)」。

壽司郎 網友要求熄細冷氣,店員居然表示「同事要行嚟行去好熱,所以唔較得」,回覆令網友大表意外。
網友要求熄細冷氣,店員居然表示「同事要行嚟行去好熱,所以唔較得」,回覆令網友大表意外。(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《咖啡在冷掉之前》截圖)

網民:店員誠實到無辦法反駁

帖子引來網民留言討論,不少人都覺得店員好老實,指「好誠實嘅店員,讚」、「佩服佢有膽識,夠直接」;也有人大讚事主懂體貼員工:「會體貼員工嘅客人,員工都可能忍吾住啦,被炒都好過焗到病,僱主能改善就…大家好」。

壽司郎前員工:22度都有人嫌凍

也有前壽司郎員工分享其難處,有時不是不想幫客人熄細冷氣,而是氣溫已經是22度,已沒什麼風:「話說當年遇到有檯客話啲冷氣吹住佢,然後咁咪想入去較細個冷氣,點知原來個冷氣已經較到22度,風都就黎無咁制,心諗jm9」。 亦有人笑言,店員口中的同事可能是「迴轉壽司」:「佢話啲同事走黎走去,係指啲壽司係佢同事嘛,咁佢啲同事又真係唔熱得,同埋唔停咁跑黎跑去」。有人則分享自救方法,包括怕吹到頭痛,就要自己帶帽或直接叫商場熄冷氣。

壽司郎 店員的老實回應,令網民大讚!示意圖,非當事人)
店員的老實回應,令網民大讚!(示意圖,非當事人)(圖片來源:Facebook@SUSHIROHONGKONG)

原文刊於:《新假期》

圖片來源:Facebook@SUSHIROHONGKONG、電影《咖啡在冷掉之前》截圖